Spaarnwoude sucks
Moderator:Beheerders
-
Maar daar kan verandering in komen. Waarom ligt dit parcours er zo vernaggelt bij. Dit hele terrein heeft vele miljoenen gekost om aan te leggen en nu doe ze er geen f*ck meer aan.
En dat is jammer.
En dat is jammer.
-
Re: Spaarnwoude sucks
ik zou zeggen doe er wat aan, want je bent het met me eens het is zonde van het parcours.
Re: Spaarnwoude sucks
idd klootte parcour markeering ontbreekt track soms ook en da markering die er is wijst richting elkaar.
Re:Spaarnwoude sucks
Terreinbeheerder weigert alle medewerking, en ik vrees dat de club die hier altijd traint (DTS-Zaandam) op mountainbikegebied een beetje aan het doodbloeden is........
-
Gewoon blijven biken. Of ff doorrijden naar Schoorl natuurlijk.
Er wordt gewoon te weinig gereje op Spaarn.
En de route zelf heeft geen fuck gekost natuurlijk. Die is "vanzelf" ontstaan.
E
Er wordt gewoon te weinig gereje op Spaarn.
En de route zelf heeft geen fuck gekost natuurlijk. Die is "vanzelf" ontstaan.
E
Ben er èèn keer geweest en nooit meer.
Het was zo goed als dicht gegroeid en het single-trail spoor was een diepe geul van 10cm diep en krap 40cm breed
Verder zeer slecht of helemaal niet aangegeven.
Het was zo goed als dicht gegroeid en het single-trail spoor was een diepe geul van 10cm diep en krap 40cm breed

Verder zeer slecht of helemaal niet aangegeven.
Geef spaarnwoude op bij over de balk komt het op de tv en kunnen wij toe lachen.
er is een mooie sprong bijgekomen in de grote afdaling...
-
Nou das lache :-[
Ik woon best dichtbij die route en ik dacht: laat ik m nou toch es een keer doen. conclusie: spaarnwoude sucks inderdaad!!!
Alles is dichtgegroeid en kwam terug met overal bulten en schrammen. toen heb ik zelf maar daar wat rondgereden en geloof ik ook wat ruiterpaden genomen ;D ;D
Alles is dichtgegroeid en kwam terug met overal bulten en schrammen. toen heb ik zelf maar daar wat rondgereden en geloof ik ook wat ruiterpaden genomen ;D ;D
-
Heb ook een keer een stukje ruiterpad genomen, begonen ze meteen te zeiken dat het niet mocht
anders zouden de paarden schriken ??? er was geen paard te zien.

t is eigenlijk wel logisch, maar als er geen paarden zijn, dan is t toch niet zo erg om er te rijden

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Killer Bee XC schreef:
Heb ook een keer een stukje ruiterpad genomen, begonen ze meteen te zeiken dat het niet mochtanders zouden de paarden schriken ??? er was geen paard te zien.
![]()
Alsof MTB"ers niet schrikken als ze een paard zien....
En alsof er geen paarden op de fietspaden lopen

Zelfs als er MTB-ers in de buurt zijn

-
De baan sucks zeker :"( ben zwaar op mijn bek gegaan, in de bramenstruiken beland en auw. :"(
Je kan t gewoon geen route meer noemen. Wel heb je bij t hoogste punt 2 hele lange trappen die je heel hard kunt rijden. das t enige wat er een beetje leuk is

-
Baan is tijdelijk niet meer bereikbaar, omdat DANCE VALLEY ER IS ;D ;D ;D ;D
Killer Bee XC schreef:
Baan is tijdelijk niet meer bereikbaar, omdat DANCE VALLEY ER IS ;D ;D ;D ;D
Dance Valley ER KOMT, 2 augustus pas... ze zijn nu alleen een beetje aan het bouwen.
-
Beetje aan het bouwen ??? man het hele gebied is al afgesloten
ach detail..

ik zondag 3 augustus vanuit Arnhem richting Spaarnwoude: hele terrein afgezet ivm opruimwerkzaamheden DanceValley. wat een ongelofelijke bende.
de duinen bij Castricum ingedoken met de Santos. ook leuk, maar iets minder voor al die fietsende gezinnetjes op het fietspad...
maar het Spaarnwoudecircuit is dus echt een afrader?
de duinen bij Castricum ingedoken met de Santos. ook leuk, maar iets minder voor al die fietsende gezinnetjes op het fietspad...
maar het Spaarnwoudecircuit is dus echt een afrader?
-
nee, absuluut niet. maar het blijft een beetje behelpen. terwijl het volgens mji een van de mooiere parcoursen in NL zou kunnen zijn.
het mooiste parcours in Nederland blijft natuurlijk altijd de 55 km lange Veluwezoom-route...
-
ik vind nog steeds dat het mogelijk is om daar 1 van de mooiste routes van nederland van te maken... er is niet voor niets in een ver verleden een nk op gehouden. er moet zeker ook een tweede berschenhoek van temaken zijn..
maar mensen moeten wel willen.... er moeten mensen tijd in steken.
ik zal toch eens wat gaan informeren naar alles...
ik denk dat ik er maar eens naar ga kijken...
even telefoonummers opschrijven enz van de instanties die er verantwoordelijk voor zijn..
jullie horen meer...
maar mensen moeten wel willen.... er moeten mensen tijd in steken.
ik zal toch eens wat gaan informeren naar alles...
ik denk dat ik er maar eens naar ga kijken...
even telefoonummers opschrijven enz van de instanties die er verantwoordelijk voor zijn..
jullie horen meer...