FREAKaZOID schreef:
Zondag kwam er ook zo"n geval geval op me af lopen, 1 ding was zeker k provoceer niks. Kben eigenlijk een beetje bang voor zo"n grote dikke stier :-[
RUSure dat je mij niet hebt gezien?
Erikje
Moderator:Beheerders
FREAKaZOID schreef:
Zondag kwam er ook zo"n geval geval op me af lopen, 1 ding was zeker k provoceer niks. Kben eigenlijk een beetje bang voor zo"n grote dikke stier :-[
Erikje schreef:
[FREAKaZOID schreef:
RUSure dat je mij niet hebt gezien?
Erikje
Cubeman schreef:
Die optie was ik idd vergeten, maar die werkt ook bijna nergens in Nederland!
Ik geloof dat ik dat was en ik geloof dat ik ook nog weet waar dat was op die fantastische route net na Chatel in die mooie bocht naar links op leisteen en keien ;D (Portes du Soleil)
Werkte wel aardig, maar ik denk niet dat ze het leuk gevonden hebben:)
Dick Pony schreef:
Tis eigenlijk wel een oud topic maar ik wil toch nog ff reageren.
Als er wandelaars opde route lopen dan bel ik, ja ik heb dus een bel, en als ik voorbij ben dan zeg ik nog dankjewel ook.
Wie ben ik om die route in het bos te claimen voor mezelf, laat staan de wandelaars af te blaffen omdat ze niet opgemerkt hebben dat ze op een mtb-route lopen, als ze twee keer opzij moeten voor mtb-ers dan zoeken ze echt wel een ander paadje. Paadjes genoeg toch?
Kwam laatst twee ruiters tegen op het mtb-pad in de drunense duinen, en omdat we niet tegelijk over het pad konden ben ik dus gestopt zodat zij er door konden. De ruiters reageerden verbaasd, "mtb-ers gaan anders nooit opzij". Nou ik wel, paarden zijn echt veel te groot naar mijn zin.
En als ik al de reacties lees dan begrijp ik wel dat mtb-ers een slechte naam hebben, jammer toch.![]()
misschien reageren we wel zo assertief omdat we overal al weggekeken/weggepest worden, dan krijgen we eindelijk eens een paar kilometer lang lintje als route toegewezen en dan gaan daar een stel mx"ers of paarden de boel verraggen...
Giedo schreef:
[Enduro schreef:
Gewoon bellen... gaan altijd wel opzij, mét tegenzin of zonder.![]()
Heb niet het telnr. van al die wandelaars ;D