wereld record bunnyhopsen
Moderator:Beheerders
-
een tandem is langer, dus je kan met een tandem hoger bunnyhoppen dan met een bmx fiets??
Re:wereld record bunnyhopsen
Terrible_One schreef:
een tandem is langer, dus je kan met een tandem hoger bunnyhoppen dan met een bmx fiets??
klein verschil: een tandem zit je met twee op... Het gaat hier over een bunny-hop beweging. Gaat natuurlijk enkel goed met een fiets die daarvoor ongeveer de goeie maten heeft, zodat je de beweging er deftig op kan toepassen. Met een DH zul je ook niet hoger bunnyhoppen dan met een bmx, omdat je op een DH frame de bunnyhop techniek niet goed kan toepassen. Denk ik.
-
Oh ik d8 dat je op een tandem echt hoger kon bunnyhoppen
::)

Nee man, met een tandem kun je niet bunnyhoppen, daar moet je op bunnyfocken.... ;D ;D ;D
Hugh Heffner stilo!!! :P :P :P :P :P :P :P
Hugh Heffner stilo!!! :P :P :P :P :P :P :P
Ik kan je beloven dat je met een tandem wel kan bunnyhoppen... neefje en ik hebben bij vakantie aan aan zee met een gewone stadstandem zonder klikpedalen gesprongen (dus niet de manual to hop wijze) maar ging eigenlijk best lekker (het 48 gaats achterwiel vond het maar niks en gaf er dus de drui aan)
greetz
bettes
//edit: voor ruud heb ik de ezel laatst gezet
greetz
bettes
//edit: voor ruud heb ik de ezel laatst gezet
op mn schoolfiets zit zo een raar debiel stuur, maar toch is dat stuur fijner om mee te bunny hoppen ::)
Bij een tandem is bunnyhoppen heel makkelijk; de achterste fietser hoeft alleen maar het achterwiel omhoog te krijgen, en de voorste trekt het voorwiel mee omhoog. Daarbij is timing het sleutelwoord, dus precies tegelijk de beweging uitvoeren. Het is het makkelijkste om allebei tot 3 te tellen, dus 1...,2...,3!!!
Alleen wel oppassen bij het neerkomen!

Alleen wel oppassen bij het neerkomen!

Ik spring ongeveer 10 centimeter :-[ maar ben nog maar een beginneling he ;D kzal er nog wel inslagen de hoogte te verhogen, ben nu trouwens bezig met nen sidedrop ;D
the general schreef:
NIEMAND OP DP KAN HOOG BUNNYHOPPEN
Ben jij dan niemand ???
Zaterdagavond 26 juni 2004 zullen we het zien.
Zoek nog een bookmaker voor het avondprogramma

-
the general schreef:
???
Terrible_One schreef:
[the general schreef:
???
teminsten dat denk ik dan,
Terrible_One schreef:
[the general schreef:
???
Jouw mond is zo groot dat je teveel wind vangt tijdens het bunnyhoppen!
ja ik ben gewoon echt benieuwt maar ik d8 gewoon echt dat niemand een 80 cm haalt hier hoor
Ik ook niet.
Misschien Bro, als hij een lichtere bike heeft
Misschien Bro, als hij een lichtere bike heeft

Nou ik kom net 30cm van de grond af ;D
maar met mijn normale schoolfiets kom ik hoger :P
maar met mijn normale schoolfiets kom ik hoger :P
Man, wat ik nou weer uitgevonden heb, echt vet; bunnyhoppen op de trampoline, normaal kom ik ook maar 30cm ofzo, maar dan
Echt het proberen waard

Echt het proberen waard

boktor schreef:
Man, wat ik nou weer uitgevonden heb, echt vet; bunnyhoppen op de trampoline, normaal kom ik ook maar 30cm ofzo, maar dan![]()
Echt het proberen waard![]()
doe je ook trampelinebiken dan?
the general schreef:
ja ik ben gewoon echt benieuwt maar ik d8 gewoon echt dat niemand een 80 cm haalt hier hoor
guess again.. tenzij het gaat over ergens over bunnyhoppen, dan haal ik geen 80cm; maar erop springen doe ik wel.
ja ik kan ook wel ergens op hoppen van een meter hoog met de dual bike maar gewoon hoppen is echt moeilijker
-
- Contacteer:
the general schreef:
ja ik kan ook wel ergens op hoppen van een meter hoog met de dual bike maar gewoon hoppen is echt moeilijker
ow gast jij kan er niks van whaha
-
ehm, allicht dan maar.
wie is nou the general gast en die andere the general... enuuh... ik kan ook nie echt bunnyhoppen...
Ninko
Ninko