Dp-vrienden,
Ik zie dat mijn (gestolen) Liquid nog steeds stof is tot discusie.
EN DAT IS GOED OOK!!!
Mensen moeten met hun poten van andermanse spullen blijven, punt uit.
Dus.....
Je merkt het al, het zet bij mij nog steeds (en dat blijft ook nog een tijd zo) kwaad bloed. Vooral, inderdaad Amigo, als je weet wie de dief is en dat hij de brutaliteit heeft om op mijn mtb te rijden niet meer dan 150 meter van mijn huis. Vrienden van mij hadden dat gezien en meteen de politie gebeld. Na veel aandringen kwamen ze eindelijk. En met drie auto"s. Want het is een bende die bekend staat als gewapend en brutaal. De politie had de groep omsingeld, ze stonden op een soort viersprong. VIER dus...... en dan kom je dus 1 auto te kort!!!!!! De gozer gaat op de fiets zitten en fietst rustig weg......!!!!!! 1 agent heeft nog de achtervolging ingezet op een OMA FIETS. Dan kan je wel de sterke arm van de wet zijn, maar dat kan je (in dit geval ik dus) shaken. Mijn liquid tegen een oma fiets. Dat is het zelfde als shumi in een trapskelter en ik in zijn kart. (Ik had ook zijn F1 op kunnen noemen, maar dat lukt me toch niet om die te besturen, maar dat terzijde).
Ik iedere avond langs die groep om te kijken of mijn fiets er weer is, maar de Liquid is gevlogen. De dader waarschijnlijk niet, maar ik heb hem niet gezien en met de omschrijving van een donkere jongen met trainingspak en haarnetje kom ik niet veel, want dat hebben ze allemaal. (zou dat tactiek zijn??). Het is wel kloote, dat je weet dat je fiets nog in de buurt moet zijn, als hij al niet door verkocht is. Het maakt me gek!!!! Batend in het zweet word ik wakker..... Oke, zo erg is het nog niet, maar ik vind het wel kut... Een andere Liquid zoals ik hem had kost me gewoon weer € 4000,-- Ik heb van de verzekering € 250,-- gehad ,dus reken maar uit, ruik aan mijn reet.
MAAR er is een licht puntje aan de horizon....
Vorige week heeft de politie Hoorn een bende opgepakt die zich schuldig heeft gemaakt aan vernielingen en diefstal. Bij huiszoekingen heeft de politie ook een aantal fietsen gevonden. zie
www.nhd.nl. Ik heb de politie gebeld en ik moet 11 augustus terug bellen, want dan is de agent die daar over gaat weer terug van vakantie (????). Please, please let it be......
Ik hou jullie op de hoogte in de hoop dat jullie dat ook doen....
Halloween
P.s. wat betreft de vechtpartij, ontken ik iedere betrokkenheid, gna, gna...