Liquid gestolen, 250 Euro beloning!!!

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

BOSS
Contacteer:
Re:Liquid gestolen, 250 Euro beloning!!!

Bericht door BOSS » ma aug 04, 2003 6:23 am

van : http://www.nhd.nl

Gewonden bij massale vechtpartij in Hoorn
Van onze verslaggever
HOORN-Bij een massale vechtpartij in de wijk Grote Waal te Hoorn is zaterdagavond een 27-jarige inwoner van deze stad door een messteek in zijn rug gewond geraakt. Ook liep hij een hoofdwond op. Volgens de politie ontstond rond kwart voor negen een vechtpartij waarbij groepen Marokkanen, Turken en Antillianen betrokken waren.

Ook een 22-jarige man uit Hoorn heeft een hoofdwond opgelopen. Beiden zijn naar het ziekenhuis vervoerd, de 27-jarige is niet in levensgevaar, de 22-jarige kon na behandeling weer naar huis. De auto"s van beide slachtoffers zijn in het gevecht vernield. De oorzaak van de vechtpartij is nog onbekend.

Door kordaat optreden van de politie en inzet van politiehonden is de vechtpartij, waarbij ongeveer 60 mensen betrokken waren, snel onder controle gebracht. De politie stelt een nader onderzoek in

zo, jij laat er ook geen gras over groeien ;D ;D ;)

dusssss©

aab

Bericht door aab » ma aug 04, 2003 3:23 pm

amigo schreef:
hey ik sprak afgelopen donderdag Rob Schepers van All American Bikes ,over dat er een liquid was gestolen in hoorn.
Hij vertelde me dus dat jij dat was , en dat je nu ook weet wie de daders zijn ..en dat de politie er niets aan doet
dan trommel je toch een paar vrienden bij elkaar en ga je die fiets terug halen....als het moet wil ik nog wel helpen ook ...
dat heb ik ook gehad, en de polietie doet er dus geen hol aan.
bij mij was het nog iets erger , de niewe eigenaar bevind zich ook op DP >:(

Erikje

Bericht door Erikje » ma aug 04, 2003 3:30 pm

Dan regel je dat dan toch??

Erikje

aab

Bericht door aab » ma aug 04, 2003 3:46 pm

hij weet zelf ook heel goed dat de fiets gejat is anders komt hij niet met van die onzin verhalen hoe hij aan de fiets komt.
dus het wordt een verrassingsaanval, maar ik vrees dat het al te laat is

M-J

Bericht door M-J » ma aug 04, 2003 3:49 pm

monkey boy ( aap met een b for friends ) schreef:
hij weet zelf ook heel goed dat de fiets gejat is anders komt hij niet met van die onzin verhalen hoe hij aan de fiets komt.
dus het wordt een verrassingsaanval, maar ik vrees dat het al te laat is

Welke fiets is van jouw gejat dan ???

aab

Bericht door aab » ma aug 04, 2003 3:52 pm

je zou het kunnen weten als je de ouwe topics eens leest ;)

amigo

Bericht door amigo » ma aug 04, 2003 8:58 pm

BOSS schreef:
van : http://www.nhd.nl

Gewonden bij massale vechtpartij in Hoorn
Van onze verslaggever
HOORN-Bij een massale vechtpartij in de wijk Grote Waal te Hoorn is zaterdagavond een 27-jarige inwoner van deze stad door een messteek in zijn rug gewond geraakt. Ook liep hij een hoofdwond op. Volgens de politie ontstond rond kwart voor negen een vechtpartij waarbij groepen Marokkanen, Turken en Antillianen betrokken waren.

Ook een 22-jarige man uit Hoorn heeft een hoofdwond opgelopen. Beiden zijn naar het ziekenhuis vervoerd, de 27-jarige is niet in levensgevaar, de 22-jarige kon na behandeling weer naar huis. De auto"s van beide slachtoffers zijn in het gevecht vernield. De oorzaak van de vechtpartij is nog onbekend.

Door kordaat optreden van de politie en inzet van politiehonden is de vechtpartij, waarbij ongeveer 60 mensen betrokken waren, snel onder controle gebracht. De politie stelt een nader onderzoek in

zo, jij laat er ook geen gras over groeien ;D ;D ;)

dusssss©

Ik dacht eerst dat je een grapje maakte tot ik de link aanklikte
Moeten we hier nu al een wijze les van leren??? de fiets is toevallig ook door een antiliaan gestolen :?
maar een andere optie is de politie onder druk zetten ,onder het mom als jullie het niet oplossen dan doen we het zelf .
Zo help de polite mischien nog zin (vol) loos geweld in de hand enzo
mischien dat dat helpt

aab

Bericht door aab » ma aug 04, 2003 9:41 pm

amigo schreef:
[

Ik dacht eerst dat je een grapje maakte tot ik de link aanklikte
Moeten we hier nu al een wijze les van leren??? de fiets is toevallig ook door een antiliaan gestolen :?
maar een andere optie is de politie onder druk zetten ,onder het mom als jullie het niet oplossen dan doen we het zelf .
Zo help de polite mischien nog zin (vol) loos geweld in de hand enzo
mischien dat dat helpt
en dan vervolgens aangeklaagt worden voor mishandeling :?
het is een optie ik zit er ook aan te denken

amigo

Bericht door amigo » wo aug 06, 2003 10:32 pm

OF GEWOON GROF GESCHUT
WILLIBRORD ;D

he waarom heb je dat nou gedaan he ,die fiets van die jongen stelen he
nou vertel een lafaard he. waarom doe je dat nou?
s toch een schande .

maar ff bij de weg
ik zat te denken als je met meer man tegelijk op die ene gozer afstapt
dat ie dan ook wel lichtelijk die fiets afgeeft als ie bijvoorbeeld door 5 man tegelijk omsingelt is
voelt ie zich bedreigt enzo

Watje

Bericht door Watje » do aug 07, 2003 8:36 pm

Ik heb ook een straf verhaaltje. Wij zijn net terug van de Ventoux en "s nachts liepen er door ongure etters rond op de camping. (zie topic van Luc "Waarschuwing") We hadden de fietsen vastgelegd aan de omheining met een Specialized en een Kryptonite slot. Aan de wielen hadden we een een zakje van de supermarkt gebonden (een kwestie van lawaai te maken.) Het toeval wou dat dit zakje gevuld was met afval en dat gedurende de nacht een zwerfhond het zakje kwam verscheuren op zoek naar eten. Wij hoorden het lawaai en ik schoot als een pijl uit een boog uit de tent, toen zag ik die hond en ben terug in m"n tent gekropen. Het nadeel is wel dat op dat moment de adrenaline zo rondgiert dat de slaap moeilijk terug te vatten is. Een uurtje later was ik al terug in dromenland maar m"n vriendin nog niet. Zij maakte me plots wakker en zei met totaal in paniek dat er 2 gasten weg waren met m"n vork. Ik zag ze ook en ben nog sneller dan de 1e maal uit m"n tent gevlogen en ze achternagespurt op m"n blote voeten (op steentjes). Ik heb ze spijtig genoeg niet kunnen inhalen. De "vork" die m"n vriendin gezien had in het donker, was een joekel van een kniptang. Tot onze grote opluchting waren de sloten te sterk voor hun tang. Helaas waren wij niet de enige op de camping die deze jongens gehoord hadden in de vorige dagen. Sad but true >:(

Sven

Bericht door Sven » do aug 07, 2003 9:04 pm

Daar heb je nog een flink potje geluk gehad joh....

Maar het klinkt niet echt vrolijk... het kan volgens mij best je vakantie verzieken... hoe was ie eigelijk verder??

Watje

Bericht door Watje » vr aug 08, 2003 8:26 am

Dn Helle schreef:. hoe was ie eigelijk verder??

"t was er veeeeel te heet. De afdaling van de Ventoux over de GR4 en GR91B zijn wel leuk, maar een groot gedeelte van de singletrack bestaat uit redelijk grote stenen.Je kan er wel overheen meer op den duur is het een beetje te veel van het goede. In het laatste deel van de GR4 richting Malaucène moet je nog een hoogteverschil van plusminus 260meter overwinnen(te voet over een heeeeel smal paadje) Het gedeelte na chalet Reynard is een geërodeerd rivierbeddingkje met hier en daar een dropje (wel fun). Achteraf terug veel klimmen op de GR91B. (niet leuk met t° van 40°c in de schaduw)
Eigenlijk was de Ventoux op minder vermoeiend dan eraf. (2.10min, met een zware bike zonder lock-out"s op de vork en demper. Toch niet slecht hé ? 8))

amigo

Bericht door amigo » vr aug 08, 2003 11:15 pm

kan iemand mij vertellen wat dit met een gestolen liquid te maken heeft ???

Watje

Bericht door Watje » za aug 09, 2003 8:47 am

amigo schreef:
kan iemand mij vertellen wat dit met een gestolen liquid te maken heeft ???

"k weet wel dat dit niets met de gestolen Liquid te maken heeft, maar mijn mammie heeft me gezegd dat wanneer er je iets gevraagd wordt, de beleefdheid vraagt dat je antwoord. In verband met de gestolen liquid: Je kan er zeker van zijn dat het merendeel van de mensen hier zijn ogen openhoud, zowel in B, NL als elders.

Dus als ik even iets antwoord off topic wil dit NIET zeggen dat dit me geen donder aangaat.

Halloween

Bericht door Halloween » za aug 09, 2003 10:23 am

Dp-vrienden,

Ik zie dat mijn (gestolen) Liquid nog steeds stof is tot discusie.

EN DAT IS GOED OOK!!!

Mensen moeten met hun poten van andermanse spullen blijven, punt uit.

Dus.....

Je merkt het al, het zet bij mij nog steeds (en dat blijft ook nog een tijd zo) kwaad bloed. Vooral, inderdaad Amigo, als je weet wie de dief is en dat hij de brutaliteit heeft om op mijn mtb te rijden niet meer dan 150 meter van mijn huis. Vrienden van mij hadden dat gezien en meteen de politie gebeld. Na veel aandringen kwamen ze eindelijk. En met drie auto"s. Want het is een bende die bekend staat als gewapend en brutaal. De politie had de groep omsingeld, ze stonden op een soort viersprong. VIER dus...... en dan kom je dus 1 auto te kort!!!!!! De gozer gaat op de fiets zitten en fietst rustig weg......!!!!!! 1 agent heeft nog de achtervolging ingezet op een OMA FIETS. Dan kan je wel de sterke arm van de wet zijn, maar dat kan je (in dit geval ik dus) shaken. Mijn liquid tegen een oma fiets. Dat is het zelfde als shumi in een trapskelter en ik in zijn kart. (Ik had ook zijn F1 op kunnen noemen, maar dat lukt me toch niet om die te besturen, maar dat terzijde).
Ik iedere avond langs die groep om te kijken of mijn fiets er weer is, maar de Liquid is gevlogen. De dader waarschijnlijk niet, maar ik heb hem niet gezien en met de omschrijving van een donkere jongen met trainingspak en haarnetje kom ik niet veel, want dat hebben ze allemaal. (zou dat tactiek zijn??). Het is wel kloote, dat je weet dat je fiets nog in de buurt moet zijn, als hij al niet door verkocht is. Het maakt me gek!!!! Batend in het zweet word ik wakker..... Oke, zo erg is het nog niet, maar ik vind het wel kut... Een andere Liquid zoals ik hem had kost me gewoon weer € 4000,-- Ik heb van de verzekering € 250,-- gehad ,dus reken maar uit, ruik aan mijn reet.

MAAR er is een licht puntje aan de horizon....
Vorige week heeft de politie Hoorn een bende opgepakt die zich schuldig heeft gemaakt aan vernielingen en diefstal. Bij huiszoekingen heeft de politie ook een aantal fietsen gevonden. zie www.nhd.nl. Ik heb de politie gebeld en ik moet 11 augustus terug bellen, want dan is de agent die daar over gaat weer terug van vakantie (????). Please, please let it be......

Ik hou jullie op de hoogte in de hoop dat jullie dat ook doen....

Halloween

P.s. wat betreft de vechtpartij, ontken ik iedere betrokkenheid, gna, gna...

CJ

Bericht door CJ » za aug 09, 2003 10:00 pm

We hopen het beste ;)

24 Martijn

Bericht door 24 Martijn » di aug 12, 2003 2:29 pm

En? Al wat gehoord van oom agent?

Plaats reactie