FAQ (frequently asked questions)

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

Lepman
Re:FAQ (frequently asked questions)

Bericht door Lepman » vr sep 05, 2003 7:25 pm

Ruud schreef:
Ontroerend, die frisse energie an een newbie om dingen te verbeteren!

;D

Ik neem aan dat alleen het woord "frisse" op mij als newbie van toepassing is?
Of bedoel je dat alleen newbie"s dingen willen verbeteren?
Al vind ik de term "verbeteren" voor het onderwerp FAQ wat ongelukkig. Misschien is "aanvullen" of iets dergelijks beter gekozen. :)

legion
Contacteer:

Bericht door legion » vr sep 05, 2003 8:46 pm

Ontroerend en newbie sloegen toch ook echt op jou lijkt me zo. Hoe dan ook, je bent wel lief, maar je punt is gemaakt en je voegt er zo te zien niks meer aan toe.....

Lepman

Bericht door Lepman » vr sep 05, 2003 9:18 pm

legion schreef:
Ontroerend en newbie sloegen toch ook echt op jou lijkt me zo. Hoe dan ook, je bent wel lief, maar je punt is gemaakt en je voegt er zo te zien niks meer aan toe.....

Je hebt gelijk, dit word meer een discussie en daar is een forum natuurlijk niet voor.
En toch blijf ik dat gevoel houden dat ik een gevoelige snaar heb geraakt als ik je reaktie"s lees.... ;)

Lepman

Bericht door Lepman » za sep 06, 2003 7:37 am

CONCLUSIE POLL FAQ

Na 2 weken even de score bekijkend kunnen we vaststellen dat de meningen nog steeds verdeeld zijn.
17 stemmen in enige vorm ja en 18 stemmen nee.
Je zou vast kunnen stellen dat het dus 50/50 is. De redenen van de antwoorden zijn terug te vinden in de poll zelf dus heb je daar interesse in, lees alles nog eens rustig door.

Wat hebben we nu bereikt?
1. Voor de newbie"s onder ons ;) is het onderwerp weer eens aan bod geweest.
2. Het is voor iedereen duidelijk dat er geen meerderheid is die FAQ willen.
3. De grootste reden van de 50% die tegen stemde is: te veel werk en het is moeilijk de FAQ actueel te houden.
4. Er is al een vorm van FAQ op DP, namelijk door een aantal links naar sites die soortgelijke vragen beantwoorden.
5. Een zeer klein gedeelte is conservatief. DP is prima, elke verandering wordt als bedreigend gezien.

Tenslotte voor de voorstanders van de FAQ:
Mochten jullie nog steeds veel zien in FAQ, denk dan even naar over een goed plan en stel dat voor bij 1 van de moderators.

Iedereen bedankt voor zijn/haar medewerking.....deze newbie trekt zich weer terug in het bos ;D

Plaats reactie