levertijden
Moderators:JJ, Beheerders
-
ik zit met een vraag betreffende levertijden.
hret gaat om het volgende: ik heb enige tijd geleden me specialized big hit besteld. niets aan t handjet ot zover. hij zou eind februari geleverd worden, werd mij verteld.. nou ben ik net bij mijn dealertje geweest en heb een bevestiging gekregen dat als alles goed gaat dat hij rond 16 mrt in nederland zal zijn. dus rond de 18e kan ie in mijn bezit zijn.
maar..... nu kwam ik ergens een keer op dit forum tegen dat er mensen waren die ook zoiets te horen hadden gekregen en dat die mensen nog rustig een maand extra konden wachten omdat specialized zijn levertijden niet waar kon maken.
wie kan mij nou iets wijzer maken over het leverings gedrag van de companie specialized? moet ik er rekening mee gaan houden dat ik pas is maart/mei een keer mijn fietsje kan gaan bewonderen?
groetuh
hret gaat om het volgende: ik heb enige tijd geleden me specialized big hit besteld. niets aan t handjet ot zover. hij zou eind februari geleverd worden, werd mij verteld.. nou ben ik net bij mijn dealertje geweest en heb een bevestiging gekregen dat als alles goed gaat dat hij rond 16 mrt in nederland zal zijn. dus rond de 18e kan ie in mijn bezit zijn.
maar..... nu kwam ik ergens een keer op dit forum tegen dat er mensen waren die ook zoiets te horen hadden gekregen en dat die mensen nog rustig een maand extra konden wachten omdat specialized zijn levertijden niet waar kon maken.
wie kan mij nou iets wijzer maken over het leverings gedrag van de companie specialized? moet ik er rekening mee gaan houden dat ik pas is maart/mei een keer mijn fietsje kan gaan bewonderen?
groetuh
Re:levertijden
Vraag het je dealer, die kan contact opnemen met Specie en dan weet je meer ...
Specialized is geen ster in het op tijd leveren dus houdt er wel een beetje rekening mee dat het kan uitlopen. Het licht aan meer dingen of de levering goed gaat zoals de douane en de pakketdiensten.
-
ik had al contac opgenomen met mijn dealer en die had van de importeur specie s"heerenberg ofzo nou te horen gekregen dat t rond 16 maart zou worden ipv eind februari. ,maar ik ga er gewoon rekening mee houden dat er nog wel wat tijd extra tijd bij zal komen.....
en tot die tijd kaaien we het xctje nog maar een beetje meer he :-X
laters

en tot die tijd kaaien we het xctje nog maar een beetje meer he :-X
laters
Bij was het juist andersom. Mijn spez enduro werd meer dan een maand eerder geleverd dan mijn dealer had aangegeven

Specialized is volgens mijn dealer meestal wel op tijd. Behalve als het niet aan de Big-S zelf ligt (onderdelen die niet te leveren zijn). Mijn Enduro stond voor begin Feb op de planning. En hij is er al. Als de levertijd binnen 1 a 2 weken ligt van de opgegeven levertijd is het toch ok? Een vriend van me wacht al sinds januari op zijn Scott Genius RC10 frame, dat zou begin 2005 komen. Telkens wordt het uitgesteld, nu zou het eind feb komen, maar hij rekent er niet op.
kinderspel; heb 19 weken op een frame moeten wachten
Wilde begin deze deze maand een Stumpjumper aanschaffen... Zou hem met geluk begin april hebben... Dus toch maar een C"dale genomen...
-
nee echt een ramp zou het niet zijn als ie wat later zou komen,( ik zou er in elk geval niet een andere voor uitzoeken die meteen te leveren is ofzo) maar ja als je zit te hopen op een bepaalde datum en t word iets later dan is het toch jammer dat je nog ff extra moet wachten. maar van de andere kan is de vreugde natuurlijk toch net weer iets groter dan anders.
nee maar ik weet weer ff genoeg ik wacht trouw todat ze me bellen dat ie geleverd is
nee maar ik weet weer ff genoeg ik wacht trouw todat ze me bellen dat ie geleverd is
Ik had in Spetember een nieuw race frame besteld bij de firma met de grote rode S. Deze zou eind november binnen zijn. Alleen is het schijnbaar niet egt het zeizoen om een raceframe te kopen, want mijn frame is een maand later gelverd. Was wel inderdaad wel het wachetn waard en ik krijg nog steeds veel complimenten over de goede keus.
Mijn stumpjumper was trouwens ook een maand te laat. Daar heb ik meen ik vier maanden op moeten wachten. Maar ja, dan heb je wel wat.
mzzl
Gène
Mijn stumpjumper was trouwens ook een maand te laat. Daar heb ik meen ik vier maanden op moeten wachten. Maar ja, dan heb je wel wat.
mzzl
Gène
Levertijden zijn er om gebroken te worden
aldus veel fabrikanten. Wacht nu al 2 maanden op een remschijf en adapter van Shimano, maar ach, aantal Trek mountainbikes dat we besteld hebben hebben ook een vertaging van ongeveer 3 maanden.

-
Nou dat duurt wel erg lang bij jullie zeg...mijn commencal was na 1 week al binnen... ;D
Mijn dealer zij een keer tegen mij dat als je een ""leuke"" fiets in april/mei besteld, je er naar kan fluiten. Ze zijn dan al bezig met het nieuwjaars modeloffensief ;D. Dit geldt vooral voor specialized. Kan je mooi een half jaar of langer wachten.
Is het echt zo erg ::). Nou ik wou een keer een mooi setje specialized kleding kopen. "Sorry meneer, het seizoen is afgelopen. Ze leveren geen kleding meer".
Rare lui hoor die fabrikanten c.q. importeurs ;D
Is het echt zo erg ::). Nou ik wou een keer een mooi setje specialized kleding kopen. "Sorry meneer, het seizoen is afgelopen. Ze leveren geen kleding meer".
Rare lui hoor die fabrikanten c.q. importeurs ;D
-
wat mij ook opviel was dat er werd gemeld dat als ik mijn specialized dit jaar zou willen hebben dat ik heel snel een keuze zou moeten maken, omdat er halverwege het jaar waarschijnlijk niets meer leverbaar zou zijn (2005 modellen) en met name de big hit. daarom dus maarwat eerder besteld. want deze zending bighit s zou de laatste zijn die dit jaar naar nederland komt???? ( gaat dat zo hard dan met dat mnodel) en dat men nu al bezig is met de bikes van 2006 ..... maar men heeft mij verzekerd dat er voor mij een big hit deze kant op komt en wel de 16e van maart is ie bij de importeur en 2 dagen later opgebouwd en helemaal klaar bij mijn dealer. dus ik pin ze hier gewoon op vast.
ik wacht in elk geval met spanning op de 18e het kan mij niet snel genoeg gaan.
groeten
ik wacht in elk geval met spanning op de 18e het kan mij niet snel genoeg gaan.
groeten
-
maar nu is het dus wel een beetje balen want ik heb me xc tje gister verkocht en nu kan ik dus nie meer fietsen tot de 18e :"( :"( :"(
dus ik hoop dat ze gewoon op tijd gaan leveren...... ik hoop stiekum zelfs eerder :P
dus ik hoop dat ze gewoon op tijd gaan leveren...... ik hoop stiekum zelfs eerder :P