Ik overweeg een ander frame om een Rohloff naaf in te bouwen. Heb nu een Cannondale 1FG en overweeg over te stappen naar Endorfin of Rotor met een vaste vork.
Heeft iemand ervaring met een van deze twee merken of wetenswaardigheden die de keuze makkelijker maken.....?
Andere alternatieven nog buiten deze 2........?
Re:Endorfin, Rotor of......
Moderators:JJ, Beheerders
Vrijwel elke custombouwer bouwt je een frame met Rohloff dropouts en verdere specifieke wensen. Heb je geld en tijd; Wiesman kan dan een optie zijn. Verder is er in Duitsland o.a. nog Pulco, Agresti, Devil en nog wat bouwers. Daarbuiten kan je denken aan bijv. Jericho of bouwers als SyCip of Dean bijv.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Leuk DK, maar dat is bijna allemaal custom, en die Duitsers hebben die frames gewoon standaard op de plank liggen, is net even goedkoper.
Ik zou voor het frame met de mooiste kleur gaan, of de lichtste, net wat jij belangrijk vindt. Tenzij ze ook stalen frames leveren, dan zou ik nog eens beter kijken
Er zit hier op DP iemand met een Rotor geloof ik...
Ik zou voor het frame met de mooiste kleur gaan, of de lichtste, net wat jij belangrijk vindt. Tenzij ze ook stalen frames leveren, dan zou ik nog eens beter kijken

Er zit hier op DP iemand met een Rotor geloof ik...