Mountainbikes veel te duur

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » di mar 14, 2006 12:52 pm

Clamdigger schreef:Ik vind een hoop zogenaamde MTB'ers maar een beetje zielig. Want ze kunnen niet discussieren. Ze hebben volgens mij te veel met hun balletjes onder hun reet op dat zadel gezeten anders zouden ze niet meteen lopen te schelden. :evil: :lol:

Clamdigger
:?

leg eens uit....
Ich Heisse Super Fantastisch!

Clamdigger

Bericht door Clamdigger » di mar 14, 2006 1:14 pm

Beste Xircuit,

ik leg niks uit.

Clamdigger

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » di mar 14, 2006 1:18 pm

Wat een discussie zeg:

Ten eerste het is echt GEZEIK dat men vindt dat een fiets te duur is. Alles is relatief, als je kijkt dat je voor 1000 euro een prima fiets hebt waarmee je elke dag lekker kunt trappen dan denk ik dat je niet moet klagen, wat is 1000 euro nog in deze dagen!?

Als je iets wil hebben die state of the art is dan moet je inderdaad diep in de buidel tasten, dat is logisch! Anders was t niet "state of the art". om mensen dan te betitelen als gek of raar, das pas gek of raar.
Het is namelijk maar net waar je behoefte aan hebt.
Voorbeeld:Als ik nu helemaal blij ben met een Rocky mountain element a 4500 euro en ik kan hem mij verloorloven, wie is er dan gek? die gene die op zijn pot met geld blijft zitten of diegene die iets koopt waar hij jarenlang plezier van wil beleven! :?

Kijk voor de grap eens naar mensen die voor max. 10 dagen in het jaar een ski uitrusting kopen van 700 tot ver over de 1000 euro (en dat is echt niet bijzonder)!! en dan hebben we het nog niet eens over de kleding/skikaart/vakantiekosten en dergelijke, dan kun je toch wel stellen dat er duurdere sporten bestaan! Of gekkeree dingen betaan!

Ik ben van mening dat een mountainbike niet TE duur is DUSSSS

Clamdigger

Bericht door Clamdigger » di mar 14, 2006 1:24 pm

Je hebt gelijk FreakaZOID.

Als het allemaal niks uitmaakt dan moet je kopen wat je wilt.

Wellicht begin ik toch oud te worden. Ik zag het altijd als een voordeel om sober te leven. Daar moet ik blijkbaar van af, als ik met mijn tijd wil meegaan.

Clamdigger

wictor

Bericht door wictor » di mar 14, 2006 1:25 pm

Clamdigger schreef:Beste Xircuit,

ik leg niks uit.

Clamdigger
ROTFL. En dan klaag jij dat mensen niet willen discussiëren....

Clamdigger

Bericht door Clamdigger » di mar 14, 2006 1:27 pm

Beste wictor,

ik ben niet op de hoogte van die hippe afkortingen, dus dat heeft geen zin om die in postings gericht aan mij te gebruiken.

Clamdigger

msxx
Contacteer:

Bericht door msxx » di mar 14, 2006 1:33 pm

Clamdigger komt hier om ons op stang te jagen, en dat is alles..

Happy trails...

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » di mar 14, 2006 1:35 pm

wictor schreef:
Clamdigger schreef:Beste Xircuit,

ik leg niks uit.

Clamdigger
ROTFL. En dan klaag jij dat mensen niet willen discussiëren....
my 2 cents... I'll rest my case.
Ich Heisse Super Fantastisch!

Clamdigger

Bericht door Clamdigger » di mar 14, 2006 1:40 pm

Lieve jongens,

als jullie de postings goed lezen hoef ik niks uit te leggen.

@msxx,

dan zie je het toch verkeerd. Ik kom hier echt niet om jullie te stangen. Ik ben serieus aan het overwegen om, als veteraan, weer met mountainbiken te beginnen.

Clamdigger

Erikje

Bericht door Erikje » di mar 14, 2006 1:44 pm

Nah, het is een oudere man van rond de 46 jaar die in juli vorig jaar ook al zo'n moeite had om te kiezen/investeren voor een MTB, vooral vanwege zijn leeftijd.... en daarvoor de hulp nodig had van anderen, omdat hij het niet meer wist... http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... sc&start=0

Dus ja, MTB's zijn duur, zeker voor mensen rond de 46 jaar, die niet zelf kunnen kiezen, zichzelf oud vinden en net zo hard meedoen om een discussie te verkloten als dat zij vinden dat juist anderen deze verkloten, omdat zij toevallig met hun balletjes onder hun reet op hun zadel hebben gezeten.

Ik zeg het niet vaak, en zeker niet tegen een oude man van 46: GROW UP!

Erikje

Luc

Bericht door Luc » di mar 14, 2006 1:53 pm

En de mens moet duidelijk eerst eens fatsoenlijk leren vergelijken alvorens hier te komen kankeren. Je krijgt voor hetzelfde geld nu VEEL meer kwaliteit dan 10-15 jaar geleden. Wat toen state-of-the-art was, wordt nu bij wijze van spreken verkocht in de Makro aan 50,00€ ... Als het vroeger dan toch zoveel beter was, ga dan naar de Makro en koop dan daar voor 50,00€ een 90-ies state-of-the-art bike, dan ben je bovendien nog es VEEL minder geld kwijt voor dezelfde bike als als toen ... hoezo bikes duurder geworden?
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be

wictor

Bericht door wictor » di mar 14, 2006 1:55 pm

Clamdigger,

Je komt hier om te klagen. Prima. Maar als jouw geklaag als onterecht bestempeld wordt door sommigen, dan kan je ook wel enigzins verwachten dan mensen dat a) aankaarten en dat ze b) een beetje negatief reageren.

Vervolgens mopper je dat mensen niet willen discussiëren, val je iemand aan, en weiger je het zelf uit te leggen.

Wat verwacht je dan nog verder???

Bash

Bericht door Bash » di mar 14, 2006 2:14 pm

Clamdigger schreef:Lieve jongens,

@msxx,

dan zie je het toch verkeerd. Ik kom hier echt niet om jullie te stangen. Ik ben serieus aan het overwegen om, als veteraan, weer met mountainbiken te beginnen.

Clamdigger

Misschien moet je het MTB'en maar helemaal uit je hoofd zetten, dat is beter voor iedereen ...

(Dat ik dit nog eens als advies zou geven. :| )

Scaluner

Bericht door Scaluner » di mar 14, 2006 2:17 pm

Bash schreef:
Clamdigger schreef:Lieve jongens,

@msxx,

Clamdigger

Misschien moet je het MTB'en maar helemaal uit je hoofd zetten, dat is beter voor iedereen ...

(Dat ik dit nog eens als advies zou geven. :| )
Of lekker verder ouwehoeren op het forum van MTB.nl, daar ligt de gemiddelde leeftijd 10 á 20 jaar hoger en kun je daar je onvrede betreffende prijzen van vroeger uiten... ;)

Gesloten