Wat een discussie zeg:
Ten eerste het is echt GEZEIK dat men vindt dat een fiets te duur is. Alles is relatief, als je kijkt dat je voor 1000 euro een prima fiets hebt waarmee je elke dag lekker kunt trappen dan denk ik dat je niet moet klagen, wat is 1000 euro nog in deze dagen!?
Als je iets wil hebben die state of the art is dan moet je inderdaad diep in de buidel tasten, dat is logisch! Anders was t niet "state of the art". om mensen dan te betitelen als gek of raar, das pas gek of raar.
Het is namelijk maar net waar je behoefte aan hebt.
Voorbeeld:Als ik nu helemaal blij ben met een Rocky mountain element a 4500 euro en ik kan hem mij verloorloven, wie is er dan gek? die gene die op zijn pot met geld blijft zitten of diegene die iets koopt waar hij jarenlang plezier van wil beleven!
Kijk voor de grap eens naar mensen die voor max. 10 dagen in het jaar een ski uitrusting kopen van 700 tot ver over de 1000 euro (en dat is echt niet bijzonder)!! en dan hebben we het nog niet eens over de kleding/skikaart/vakantiekosten en dergelijke, dan kun je toch wel stellen dat er duurdere sporten bestaan! Of gekkeree dingen betaan!
Ik ben van mening dat een mountainbike niet TE duur is DUSSSS