Zag Daryl Funk ook staan op zijn website. Is inmiddels ook old school grijs geworden.

http://www.funkcycles.com/

Moderators:JJ, Beheerders
Yep Magic Motorcycles.DeKerf's schreef:Magic Motorcycles cranks...?
...
Nou en of. En dat voor 13 jaar terug. Ik kan me echter niet meer herinneren wie deze nou ook weer gespoten had. Hij zat echter wel mooi dik in de lak.BOSS schreef:ligt het nou aan mij?..........
dit soort paintjobs zijn toch vele malen schoner dan de huidige.......
dusssssssss©
Super!!Elevation12,000 schreef:[img]
Bike Pride of Europe!!!
Jazeker! De Morales komt ook daar vandaan. Het voorblad hing aan de wand. Heb er lang naar zitten kijken. Ik heb later eens eentje in levende lijve gezien in handen van een Duitser (die hebben toch wat met fietsenElevation12,000 schreef:He Mr Elsworth,
Het is de enige FUNK brochure die ik heb liggen.
Hier staat geen stempeltje op, maar volgens mij komt deze ook uit de koker van Bike Pride:
"Hand-built in Durango by Chris Herting"
Luister nu eens goed, bejaarde !BOSS schreef:ligt het nou aan mij?..........
dusssssssss©
Pino schreef:Luister nu eens goed, bejaarde !BOSS schreef:ligt het nou aan mij?..........
dusssssssss©
Bikes horen zwart te zijn met een XTR achterderaljeur. Zo niet, is het allemaal Halfords-meuk en dient het heilige www er niet mee te worden vervuild.
Mr Elsworth,Mr Elsworth schreef:Jazeker! De Morales komt ook daar vandaan. Het voorblad hing aan de wand. Heb er lang naar zitten kijken. Ik heb later eens eentje in levende lijve gezien in handen van een Duitser (die hebben toch wat met fietsenElevation12,000 schreef:He Mr Elsworth,
Het is de enige FUNK brochure die ik heb liggen.
Hier staat geen stempeltje op, maar volgens mij komt deze ook uit de koker van Bike Pride:
"Hand-built in Durango by Chris Herting"). Een Herting waardig frame. Echter, heb wel mijn bedenkingen bij het bolt on hardtail systeem. Wel een leuk concept.
Was overigens wat wazig met mijn vraagstelling, maar heb jij misschien ook nog oude Bike Pride catalogi?
Ook nog nog een toegiftje gevonden. Een van de eerste creaties van Brent Foes,Met 3D paars, uiteraard.
Elevation12,000 schreef:Mr Elsworth schreef:Yep, Patrick heeft toen die Foes via ons gekregen. Binnen een korte tijd lag de achterbrug volledig in tweeen. Terug gestuurd naar Brent. Wist niet wat er mee was gebeurd. Had ie nog nooit meegemaakt. Maar ja, dat krijg je als je van transformatorhokjes o.i.d. afspringt.Elevation12,000 schreef:Mr Elsworth,
Ik heb iets van Bike Pride, maar ik weet niet precies wat. Ik geloof een update met noviteiten, nwe prijzen enz.
Die Foes Fab is een bruut ding. Ik was sowieso al van plan daar iets van op de scanner te leggen. Conclusie vd test is dat de vork de travel achter niet bij kan houden. Oeps, nu verklap ik misschien te veelPatrick Smit (geeft nu trial demo's bij tal van evenementen) heeft op een zeker moment nog zo'n fiets gehad.
Ik ga bovengenoemde scannen. Met een week up, daar ik nu geen scanner heb.Volgens mij heeft ie zelfs nog een zeldzame 14" Zaskar aan gort gekregen. T' is een hele aardige kerel die heel hard spingt!
Dat deden ze zeker, ik heb nog diverse onderdelen in de running die ik bij ze heb gekocht, bv voorwiel met Mavic TiB velg en Hope naafBike Pride of Europe!!!