Het grote Rocky Mountain topic
Moderators:JJ, Beheerders
Mooi hoor, vooral het skinny vorkje, is het een GT?
Syncros pen of een Race Face XY met setback erin is standaard voor Rocky, maar een skinny 25mm USE pen met een shim, die waren hot in 96 en visueel in balans met de vork. De Xmaxen zijn op zich ook mooi, rijden vast veel beter als de oude, maar vind ik qua gevoel minder "passend". Enne die stickers doet Mavic er zelf om en om L en R op, althans bij mijn disc wielen was dat altijd al zo.
Enjoy!!
Syncros pen of een Race Face XY met setback erin is standaard voor Rocky, maar een skinny 25mm USE pen met een shim, die waren hot in 96 en visueel in balans met de vork. De Xmaxen zijn op zich ook mooi, rijden vast veel beter als de oude, maar vind ik qua gevoel minder "passend". Enne die stickers doet Mavic er zelf om en om L en R op, althans bij mijn disc wielen was dat altijd al zo.
Enjoy!!
Common sense was never common
ik bedoelde eigenlijk deze versie:zonoskar schreef:Thanks, de suggestie van Bettes heeft goed uitgepakt, klopt. Ik moet alleen het voorwiel even omdraaien zodat de stickers aan dezelfde kant zittenIk heb nog wat meer foto's op mijn vernieuwde website gezet. Enjoy!

Maar deze staan ook mooi!
@gene: Diepe zuiden is dichter bij België, dus dat is beter

Greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Dan moet je gewoon blij zijn ermee en beter slapen als je weet dat deze nieuwere wel stijf zijn en mooi rijden!zonoskar schreef:@Bettes: Ik weet dat je die bedoelde, maar mijn maat doet ze niet weg en ik heb deze voor een appel en een ei 'gekregen' van de LBS. Ik ben er blij mee.
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Die dingen zijn idd. Stijf genoeg en lopen super licht.. nog altijd mijn inziens van de standaard wielen een v/d mooiste setjes die er bestaan voor V-'s !! Nice bike Zonoskar!!bettes schreef:Dan moet je gewoon blij zijn ermee en beter slapen als je weet dat deze nieuwere wel stijf zijn en mooi rijden!zonoskar schreef:@Bettes: Ik weet dat je die bedoelde, maar mijn maat doet ze niet weg en ik heb deze voor een appel en een ei 'gekregen' van de LBS. Ik ben er blij mee.
greetz
bettes
Whoop Whoop!
Eenheidsworst? Volgens mij kijk je dan niet goed genoeg... Dit frame heeft wel een aantal bijzondere details, hoor.
- eerste met direct mount voorderailleur
- hele hippe geintegreerde zadelpenklem
- heel eigen vormgeving, vooral door die twee clusters op de zitbuis waar achtervorken en boven- en onderbuis samen komen.
't Is denk ik een beetje als met muziek: als je van electronisch houdt, is iets met gitaren al snel allemaal straaljagermuziek en andersom.
Hele nette fiets, trouwens! Een tikkie aan de hoge/grote kant om em echt heel erg mooi te vinden, maar dat komt door jarenlange indoctrinatie door de industrie.
- heel eigen vormgeving, vooral door die twee clusters op de zitbuis waar achtervorken en boven- en onderbuis samen komen.
't Is denk ik een beetje als met muziek: als je van electronisch houdt, is iets met gitaren al snel allemaal straaljagermuziek en andersom.
Hele nette fiets, trouwens! Een tikkie aan de hoge/grote kant om em echt heel erg mooi te vinden, maar dat komt door jarenlange indoctrinatie door de industrie.

- Xircuit
- Contacteer:
Nou, ok voor deze keer. Misschien was ik met het verkeerde been uit bed gestapt.mateis schreef:Eenheidsworst? Volgens mij kijk je dan niet goed genoeg... Dit frame heeft wel een aantal bijzondere details, hoor.
Maar, ik ga voor iets... anders.
Ich Heisse Super Fantastisch!
Rocky Mountain Element TO 1997
Ach ja, een spreuk met een knipoog
Bandjes (eerste die ik zo snel bijdehand had) en remmen zijn van '98. Naar die Turbines heb ik heel lang moeten zoeken (170mm, 74/110). Mocht je een setje 94/58 vinden in vergelijkbare staat (een 8- zou ik zeggen) dan houdt ik me dus aanbevolen voor een ruil
Zonnige Zuiden,
Ben
Ach ja, een spreuk met een knipoog

Bandjes (eerste die ik zo snel bijdehand had) en remmen zijn van '98. Naar die Turbines heb ik heel lang moeten zoeken (170mm, 74/110). Mocht je een setje 94/58 vinden in vergelijkbare staat (een 8- zou ik zeggen) dan houdt ik me dus aanbevolen voor een ruil

Zonnige Zuiden,
Ben
mateis schreef:Voor 'total compromise, no commitment' issie best wel mooi, hoor.![]()
Hippe remmetjes (wel van net een tikkie later misschien), mooie Syncros spulletjes, WTB zadeltje, Judy SL, van die vreselijke IRC's...
(Als je nog een setje van die rooie Turbines hebt liggen hou ik me trouwens aanbevolen.)
Laatst gewijzigd door Jupke op wo mei 26, 2010 10:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Welk principieel voordeel zou het trouwens kunnen hebben om de zuiger naar achteren te monteren?
Welk principieel voordeel zou het trouwens kunnen hebben om de zuiger naar achteren te monteren?