Re:Epic goede keuze voor marathons?

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » wo mei 19, 2004 3:47 pm

kdenk dat boss t hier anders bedoeld ;) Tuurlijk is een RM wel voorruit te branden.. boss kon me laatst nog aardig bijhouden :-*

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » wo mei 19, 2004 4:45 pm

FREAKaZOID schreef:
kdenk dat boss t hier anders bedoeld ;) Tuurlijk is een RM wel voorruit te branden.. boss kon me laatst nog aardig bijhouden :-*

met moeite hoor ;)
Het was dat jij tegen die boom knalde...........

dusssss©

marq

Bericht door marq » di jun 08, 2004 11:41 am

In navolging van de vraag of de Epic een goede keuze is voor Marathons..
Ik wil zelf overschakelen van een hardtail naar een fully, ook voor het comfort. Mijn ogen zijn gevallen op een Santos SFS met XT-HS33 (met Crossmax ceramic/Magura Ronin Firmtech).
Zijn er fietsers die daar goede ervaringen mee hebben? Volgens mij is de SFS een nieuwe fiets dit jaar, dus heb je dan geen last van de zgn. kinderziektes? En standaard zit daar een Magura Odin achterdemper op. Ik ben zelf 1.83 m en 75 kg zwaar, voldoet die demper dan wel goed?

groet,
Marc

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di jun 08, 2004 8:08 pm

marq schreef:
In navolging van de vraag of de Epic een goede keuze is voor Marathons..
Ik wil zelf overschakelen van een hardtail naar een fully, ook voor het comfort. Mijn ogen zijn gevallen op een Santos SFS met XT-HS33 (met Crossmax ceramic/Magura Ronin Firmtech).
Zijn er fietsers die daar goede ervaringen mee hebben? Volgens mij is de SFS een nieuwe fiets dit jaar, dus heb je dan geen last van de zgn. kinderziektes? En standaard zit daar een Magura Odin achterdemper op. Ik ben zelf 1.83 m en 75 kg zwaar, voldoet die demper dan wel goed?

groet,
Marc

lijkt mij allemaal geen probleem, wat de kinderziektes betreft zal het wel meevallen denk. Santos kennende is er wel goed en langdurig over nagedacht. Te lang in mijn geval, ik heb uiteindelijk een Rocky Mountain Element 70 gekocht omdat de Santos te lang op zich liet wachten. Geen spijt van trouwens.
Ronin firmtech is een perfekte vork alleen jammer dat ie alleen in geel leverbaar is.

dusssss©

Plaats reactie