[quote="DeKerf"s"]
Offtopic gezeik;
Markus Storck zal ik nooit steunen, puur vanuit principiele bezwaren.
Die halflangharige duitser is een gast die het niet zo nauw neemt met patenten, copyrigts en dat soort dingen. Althans, als ze zijn producten jatten, roept hij hard. Vergeet echter niet dat Markus degene is die onder de naam Bike-Tech veel importeerde en vervolgens bij een CNC shop om de hoek regelrecht alles na liet maken, met zeer, zeer bedenkelijke kwaliteit. Zo is hij ook een groot deel van zijn merken destijds kwijt geraakt en is het dus absoluut geen fabel dat de man achter Cook Bros cranks e.d. hem werkelijk iets aan kan doen als hij hem in levende lijven ooit nog tegen zal komen....
Daarnaast snap ik Storck zowiezo niet. Eerst roepen ze met die Organic dat dat het logische gevolg is van form-follows-function. Materiaal en vormgeving ideaal op elkaar afgstemd. Komen ze 1,5 jaar geleden met een complete kloon in alu uit.. Dan haal je dus regelrecht alles onderuit wat je jaren lang hebt geroepen als marketing.
[/quote]
Heus!? Dat e.e.a. zo ligt wist ik niet. Nu dan knap ik dus wederom af op Storck.

Een derde keer ga ik niet op wachten, dus Storck nu maar voorgoed in de ban.

...en oh ja als die Cook B kerel en Markus elkaar ooit treffen en ik ben daar ook, dan wil ik Markus wel vasthouden zodat CB hem in z"n maag kan trappen. :-*
Op je 2de argument ga ik niet in, daar dit niet langer relevant is - Storck is tenslotte in de ban.