nee nog niet gelukt als ik DT-swiss demper trug heb van DT dan stuur ik Scott/Dt demper op om boutje laaten maakenFaxmulder schreef:Hey Robin, volgende keer als je hem poetst, moet je je linkage ff beter schoonmaken hoor. Zit nog een paar gram modder aan![]()
Heb je je remote lockout op je oude demper nog kunnen fixen?
zo licht als kan maar toch nog stijf genoeg is voor mijnUrban schreef:hoe ligt wilt ge hem maken? want da gaat anders toch wa geld kosten.
wel vette fiets
als new set komt dan zal mischien DT-Swiss carbon wielset worden die weegt minder 1250gr en heeft zelfde kleur als achter demper wat super mooi bij bike pastExar schreef:Natuurlijk kan het nog lichter, een New Ulitmate zadelpen zou nog wat schelen, Notubes rotors en een ZTR Race wielsetje + Furious Freds, maar dan heb je een voor Robin misschien niet meer rijdbare fiets.
komen geen ander buiten banden op dezen kan ik heel jaar gebruiken ander banden die minder dan 400gr per stuk zijn die zijn alleen goed voor droog zomer heb zelf nog new set van 300gr banden liggen Maxxlite 310 maar die zijn aleen goed voor zomer ik wil bike maaken die zeer licht is en gewoon heel jaar kan gebruik worden daarom komen ook geen Stan's alu disc meer op heb ze gehat