Show your Cross Country / Marathon bike
Moderators:JJ, Beheerders
kleine upgrade
nu ook xtr achter derri.. ben er ook achter dat er van dit model echt maar een is (die van mij dus
)
FXX Maloja woodrocker fully met: laurin voorvork, hugin demper (beide van magura) marta sl carbon remmen, dt swiss wielset, xt crank, xtr derri's en ritchy wcs components. ben er erg blij mee!






FXX Maloja woodrocker fully met: laurin voorvork, hugin demper (beide van magura) marta sl carbon remmen, dt swiss wielset, xt crank, xtr derri's en ritchy wcs components. ben er erg blij mee!




-
- Berichten:370
- Lid geworden op:wo jul 15, 2009 6:07 pm

Commencal Vip S, Fox Float RL 130 mm, Fox Float achter, XTR achterderailler, Magura Marta SL Carbon, CK Headset, en nog meer spulletjes

Komt misschien morgen een Holzfeller riserbar op!

All you need is a bike, a rider and a place to ride!
Specialized Epic 2010 | Orange 224 World Cup | Canfield CanCan
Specialized Epic 2010 | Orange 224 World Cup | Canfield CanCan
-
- Berichten:370
- Lid geworden op:wo jul 15, 2009 6:07 pm
Ik heb er nu wel een Holzfeller riserbar opzitten, en een holzfeller stem die aanzienlijk korter is als wat op de foto erop zit (maat weet ik niet precies
)
Maar hij stuurt echt als een gloednieuwe auto uit de fabriek. heerlijk dus
Heb nog een aantal aanpassingen, zoals platformtrappers, XO shifters en 2.3 Schwalbe NN Evo.
Tot dusver de aanpassingen

Maar hij stuurt echt als een gloednieuwe auto uit de fabriek. heerlijk dus

Heb nog een aantal aanpassingen, zoals platformtrappers, XO shifters en 2.3 Schwalbe NN Evo.
Tot dusver de aanpassingen

All you need is a bike, a rider and a place to ride!
Specialized Epic 2010 | Orange 224 World Cup | Canfield CanCan
Specialized Epic 2010 | Orange 224 World Cup | Canfield CanCan
Nu ben ik toch wel benieuwd uit welke fabriek jij je auto's haaltLucKierkels schreef:Maar hij stuurt echt als een gloednieuwe auto uit de fabriek. heerlijk dus![]()

Ik vond dit frame met een 100mm Marzocchi vork al echt belabberd sturen, kwam er letterlijk de bochten niet goed mee door.
Mocht je een Commencal frame willen dat wat meer in balans is met een 130mm voorvork, dan heb ik er eventueel nog een in de aanbieding

Ik heb zelf namelijk iets 'nieuws' n elkaar gestoken:

Foto is niet helemaal up-to-date, dit zit er allemaal op en aan:
- Yeti 575 (2007), met Fox Vanilla RLC vork en Fox RP23 demper.
- XT schakelspul, XTR shifters.
- Formula The One met 180/160mm schijven.
- Wielen: Hope Pro2 / DT Comp. / Mavic XM819
- Tune zadelpen, Gespecialiseerd zadel, Thomson X4 stuurpen (zilver), Use Atom karton stuurtje
Verdomme, wat een prachtige fiets. Top!Qprs schreef:Nu ben ik toch wel benieuwd uit welke fabriek jij je auto's haaltLucKierkels schreef:Maar hij stuurt echt als een gloednieuwe auto uit de fabriek. heerlijk dus![]()
![]()
Ik vond dit frame met een 100mm Marzocchi vork al echt belabberd sturen, kwam er letterlijk de bochten niet goed mee door.
Mocht je een Commencal frame willen dat wat meer in balans is met een 130mm voorvork, dan heb ik er eventueel nog een in de aanbieding![]()
Ik heb zelf namelijk iets 'nieuws' n elkaar gestoken:
Foto is niet helemaal up-to-date, dit zit er allemaal op en aan:
- Yeti 575 (2007), met Fox Vanilla RLC vork en Fox RP23 demper.
- XT schakelspul, XTR shifters.
- Formula The One met 180/160mm schijven.
- Wielen: Hope Pro2 / DT Comp. / Mavic XM819
- Tune zadelpen, Gespecialiseerd zadel, Thomson X4 stuurpen (zilver), Use Atom karton stuurtje
-
- Berichten:370
- Lid geworden op:wo jul 15, 2009 6:07 pm
Hmmm, je bent een XC hardtail om aan het toveren tot een enduro achtige fiets, maar je vergeet even dat het niet alleen aluminium buizen zijn met een veer maar dat het ook een geometrie heeft. Als je dit frame wilt gebruiken om flink te springen e.d. dan zal hij niet lang leven. Misschien kun je beter voor zoiets gaan:
http://www.bikeplanetonline.nl/detail/0 ... 07%29.html