Re:droomdraadje
Moderators:JJ, Beheerders
-
- Forumbeheerder
koersverbeteringen op koers site please
Al genoeg werk met MTB"s
Al genoeg werk met MTB"s
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
schijfremmen en schijfrem montage systeem dat backhops aankan, zonder dat de nokken afscheuren.
Groter bracket pot, dus het nieuwe shimano principe. Dus stijver!
En dan gelijk 1 maat.
En kan misschien ook zonder schroefdraad, inschuiven en vast klikken gewoon 2 vaste standaard lagers.
En anders ook langer schroefdraad in de cubs van shimano.
En dan gelijk 1 maat.
En kan misschien ook zonder schroefdraad, inschuiven en vast klikken gewoon 2 vaste standaard lagers.
En anders ook langer schroefdraad in de cubs van shimano.
dirk de schurk schreef:
schijfremmen en schijfrem montage systeem dat backhops aankan, zonder dat de nokken afscheuren.
Goed gelezen

@sph@ltdude on ice schreef:
[Luc schreef:
[@sph@ltdude on ice schreef:
-Crank en padaalas uit 1 stuk
Nog niet naar de Dura Ace 2004 gekeken zeker?
Zucht. Ik zei pedaalas >:(
Ff lezen ja
Oeps, ok. Maar ik weet niet of dat wel zo een verbetering zou zijn. Pedaalas verneuken is ineens nieuwe crank kopen?
- @sph@ltdude
- Contacteer:
En wat mij ook interessant lijkt: 1 meetsysteem dat alle functies van Polar S710, CO[sub]2[/sub]ntrol, SRM en FlightDeck combineert, en dan ook nog met een paar gigabite geheugen zodat je een paar honderd uur data met hoge samplefrequentie kunt opslaan.
En wat mij ook interessant lijkt: 1 meetsysteem dat alle functies van Polar S710, CO[sub]2[/sub]ntrol, SRM en FlightDeck combineert, en dan ook nog met een paar gigabite geheugen zodat je een paar honderd uur data met hoge samplefrequentie kunt opslaan.
En dan ::)
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Ruben schreef:
En dan ::)
Dan kun je grafiekjes en tabelletjes maken :-*
Kun je ook als je het even op je computer opslaat, nog veiliger ook, want als je een keertje neergaat, crasht je HDtje, en dan ben je alles kwijt...
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Dn Helle schreef:
Kun je ook als je het even op je computer opslaat, nog veiliger ook, want als je een keertje neergaat, crasht je HDtje, en dan ben je alles kwijt...
Ja maar 20 uur met samplefrequentie van 1 per seconde moet er wel op passen..... En d"r hoeft geen HD in..... van die geheugenkaartjes heb je ook al van 1 GB ofzo
[Dn Helle schreef:
Ja maar 20 uur met samplefrequentie van 1 per seconde moet er wel op passen..... En d"r hoeft geen HD in..... van die geheugenkaartjes heb je ook al van 1 GB ofzo
En dan weer klagen dat je fiets te zwaar wordt, *zucht*
Maar idd, als ze een flight-deck nu in een polar kunnen verwerken en de samplefrequentie kunnen zetten naar 1 sec, dat kan ook best met dit geheugen. Dat zou al een flinke vooruitgang zijn!
[Dn Helle schreef:
Flash-memory al eens laten vallen?
Die van mij overleeft het dan niet...