viper sickboy, kona shred
Moderators:JJ, Beheerders
-
- Contacteer:
zijn een viper sickboy of een kona shred goede fietsen om mee te beginnen, vooral een beetje urban, drops en trappetjes enzo??? of weten jullie iets beters rond die prijs???
Re:viper sickboy
WOW! Hij kan het!
succes verder
succes verder
-
- Contacteer:
Re:viper sickboy, kona shred
ik denk dat je blijer zal zijn met de viper op de remmen na, ik vond een kona roast waar ik toch vaak op fiets ietwat stijf (meer racey dan lekker dirt ofzo), stijf bedoel ik dat het niet lekker bewoog tussen je benen in de lucht. maar ik ben ook een gimp gewend ;D
ja, ik ij op een viper, hij is 1 vd beste prijs kwaliteitsverhouding fietsen voor dual slalom en zo maar na verloop van tijd gaan er dingen zijn die wel snel verslijten zoals de cranks, die zijn acera, square tapered en afgebogen voor je het beseft (+- 30 minuten dirten en je hebt een mooi gebogen gecurvde crank) en de vork is vrij flexy maar valt nog mee
een mogelijk alternatief is de specialized P2 of P1 iets duurder maar weer heel veel fiets voor weinig geld, probleem hierbij echter is dat je er erges 1 in stock moet vinden, Kheb nog maar 1 keer een P2 gezien bij htowheelz in brussel en die was direct verkocht en een andere bestellen duurt maanden terwijl ik 1 week heb moeten wachten op mijn viper. P2 en P1 hebben wel betere cranks, hussefelts, en de vork is ook niet de van het net als bij de viper.
ik heb gewoon op mijn viper de vork vervangen door DJ3 en cranks door 3 piece dmr chieftains en nu heb ik ne koele velo
een mogelijk alternatief is de specialized P2 of P1 iets duurder maar weer heel veel fiets voor weinig geld, probleem hierbij echter is dat je er erges 1 in stock moet vinden, Kheb nog maar 1 keer een P2 gezien bij htowheelz in brussel en die was direct verkocht en een andere bestellen duurt maanden terwijl ik 1 week heb moeten wachten op mijn viper. P2 en P1 hebben wel betere cranks, hussefelts, en de vork is ook niet de van het net als bij de viper.
ik heb gewoon op mijn viper de vork vervangen door DJ3 en cranks door 3 piece dmr chieftains en nu heb ik ne koele velo
kona shred is ook wel heel veel bike voor de prijs maar als ge het geen fijn freem vind zouk em ni pakken, want t freem is alles, ma ook wel veel bike voor weinig geld die shreds
-
- Contacteer:
thnx gt dude :-*
er is ook een P-street van specialized volgend jaar BTW . Ding is single speed 24"" wielen en 24"" marzocchi , staalframe. Ideaal voor UA 
prijs weet ik niet maar zal wel rond de 800 pleuro"s zitten ,denk ik. ::)

prijs weet ik niet maar zal wel rond de 800 pleuro"s zitten ,denk ik. ::)
-
- Contacteer:
jah klopt, hij stond ook in de funbox. met een rotor voor barspins enzo. ;D
er is ook een P-street van specialized volgend jaar BTW . Ding is single speed 24"" wielen en 24"" marzocchi , staalframe. Ideaal voor UA
prijs weet ik niet maar zal wel rond de 800 pleuro"s zitten ,denk ik.
volgens mij was die wel wat duurder iets van 1300 ofzo
Almachtige ik weet het goede antwoord: €1.140,-
:-*
:-*
Urban Monkey schreef:
er is ook een P-street van specialized volgend jaar BTW . Ding is single speed 24"" wielen en 24"" marzocchi , staalframe. Ideaal voor UA![]()
Eigenlijk nie voor UA hé, streeten!
idd voor UA zou ik zeker geen hardtail nemen me zo weinig veerweg, voor UA moet je best een freeride/DH bike hebben, best een fully