Re:is deze mountainbike goed?
Moderators:JJ, Beheerders
???
Hoi,
Ik heb intersse in een mountainbike,Specialized Stumpjumper M2 ,kleur Mango,donkergroen uit 1998.
km gereden 1000.
Ziet er goed uit.
Kent iemand z"on fiets en wat mag ik er aan uitgeven??
Bedankt ???
Hoi,
Ik heb intersse in een mountainbike,Specialized Stumpjumper M2 ,kleur Mango,donkergroen uit 1998.
km gereden 1000.
Ziet er goed uit.
Kent iemand z"on fiets en wat mag ik er aan uitgeven??
Bedankt ???
Prima volgens mij max 250 euro
hangt er vanaf hoe ze is afgemonteerd, vork/wielen/shifters etc etc,
Misschien kan je wat meer info geven
dusssss©
Misschien kan je wat meer info geven
dusssss©
Heb er zelf eentje... een 19 inch mango m2.
Echt perfect strak frame. Niet echt zwaar. Ziet er best mooi uit. en de geometrie is ongeveer hetzelfde als de hedendaagse stumpjumpers m4...
Maar echt een aanrader hoor... zijn echt fijne fietsen...
mvg Ninko
Echt perfect strak frame. Niet echt zwaar. Ziet er best mooi uit. en de geometrie is ongeveer hetzelfde als de hedendaagse stumpjumpers m4...
Maar echt een aanrader hoor... zijn echt fijne fietsen...
mvg Ninko
Ninko schreef:
Huidige Spec"s zijn iets langer in de bovenbuis... maakt wel een verschil; wordt fiets rustiger/stabiler van (mits de rest niet verandert).
-
HAHAHAHAHA, in 6 jaar 1000km gereden? ???
[quote="DeKerf"s"]
[
Huidige Spec"s zijn iets langer in de bovenbuis... maakt wel een verschil; wordt fiets rustiger/stabiler van (mits de rest niet verandert).
[/quote]
Er staat ook ongeveer...
[
Tsja... hij reed er alleen mee naar de supermarkt ;D;D
[
Ninko schreef:
[/quote]
Er staat ook ongeveer...
[
baquelappe schreef:
Tsja... hij reed er alleen mee naar de supermarkt ;D;D
:-[
stuur=Ritchey-Forcel 6061-T6-170
stumpjumper M2
vernelling deore LX
vooras industrielager
balhoofd industrielager
remmen Avid RGL
derailleur :deore XT
Rapidfire SL-M569
achterderailleur modelnummer RD-M567-Type SGS
laatste 3 jaar zeker weten niet meer mee gefietst,ook niet naar supermarkt!!?
stuur=Ritchey-Forcel 6061-T6-170
stumpjumper M2
vernelling deore LX
vooras industrielager
balhoofd industrielager
remmen Avid RGL
derailleur :deore XT
Rapidfire SL-M569
achterderailleur modelnummer RD-M567-Type SGS
laatste 3 jaar zeker weten niet meer mee gefietst,ook niet naar supermarkt!!?
ey, 250 euro? meer of minder ligt gewoon aan de staat en t gevoel dat de verkoper je geeft. als t een nette fiets is kan je b est iets meer geven. volgens mij geven ze hier altijd een laag openingsbod. ik zou zeggen, kijk of t wat voor je is.
trouwens, 3 jaar niet op een fiets fietsen is misschien wel even slecht of slechter dan er wel op fietsen. :-X
trouwens, 3 jaar niet op een fiets fietsen is misschien wel even slecht of slechter dan er wel op fietsen. :-X
Wat een onzin. Als die fiets er goed uit ziet. Geen rare dingtjes bij de lasnaden etc kun die best kopen. Plus het is een lekker licht frampje.
Van het frame is zeker wat moois te maken.
De rest van de onderdelen zijn zeker het overdenken waard. Als je er ook maar enige ritje mee naar de supermakt wilt rijden is de afmontage goed. Anders zul je er zeker weten een nieuw cassetje, ketting, remblokjes/remmen (als het cantilevers zijn), banden (heeft lang stil gestaan en een volledige controle van de naven, trapas en balhoofd. Zeker even alles in het vet zetten. Volgens mij ben je dan zeker over de aanschaf prijs heen. Dus die 250 euro worden er misschien 500 nadat je klaar bent. Welke maat is het trouwens en welke voorvork zit er in?
mzzl
Gène
Van het frame is zeker wat moois te maken.
De rest van de onderdelen zijn zeker het overdenken waard. Als je er ook maar enige ritje mee naar de supermakt wilt rijden is de afmontage goed. Anders zul je er zeker weten een nieuw cassetje, ketting, remblokjes/remmen (als het cantilevers zijn), banden (heeft lang stil gestaan en een volledige controle van de naven, trapas en balhoofd. Zeker even alles in het vet zetten. Volgens mij ben je dan zeker over de aanschaf prijs heen. Dus die 250 euro worden er misschien 500 nadat je klaar bent. Welke maat is het trouwens en welke voorvork zit er in?
mzzl
Gène
Gène schreef:
...Plus het is een lekker licht frampje....
dat valt wel mee..
maar goed, idd laag inzetten, omhoog kan altijd nog.
en ik ben de goede fee en geef iedereen van t forum een gratis fietsbaquelappe schreef: HAHAHAHAHA, in 6 jaar 1000km gereden? ???
(ff serieus, wie o wie rijd in 6 jaar nu enkel 1000 km ???)
da flow schreef:
[baquelappe schreef:
en ik ben de goede fee en geef iedereen van t forum een gratis fiets
(ff serieus, wie o wie rijd in 6 jaar nu enkel 100 km ???)
m"n oma ;D
-
de mijne niet hoor, iedere dindsdag gaat ze met de plaatselijke bommafietsclub haar wekelijkse 70 km"s afhaspelen

kope die handel !