kan dit?

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
=Pashley=
kan dit?

Bericht door =Pashley= » do jun 24, 2004 8:45 pm

zat zonet even te kijken op pb, en zag dit http://www.pinkbike.com/modules/buysell ... mage=33173

zien julie hier graten in voor zo"n bike aan zo"n prijs ???

Grtz

Jumping Hansje

Re:kan dit?

Bericht door Jumping Hansje » do jun 24, 2004 8:53 pm

Wellicht dat het kan, maar pas op als de verkoop en betaling middels postwissels en dergelijke en de levering door UPS gaan, let dan goed op !!!
Het gaat te ver om er hier verder op in te gaan, maar het komt er op neer dat je het geld vooruit moet betalen en dan de fiets opgestuurd krijgt?!?
Voor meer info over deze verkoop/ oplichtingtrucs zie www.opgelicht.nl
Daar staan tal van dergelijke voorbeelden over mensen die spullen aanbieden vanuit Engeland. Maar misschien is deze persoon ook wel te goeder trouw. Ik zeg maar zo een gewaarschuwd mens telt voor twee !!!

Goertz

Bericht door Goertz » vr jun 25, 2004 12:11 pm

Ik heb op pinkbike ook weleens wat gelezen over een scam vanuit Engeland. Er werd voor gewaarschuwd tussen de advertenties.

tank24

Bericht door tank24 » ma jun 28, 2004 7:00 pm

ik zo er ook mee uitkijken je zal niet de eerste zijn die wordt opgelicht... zelf gelukkig nog geen ervaring

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » ma jun 28, 2004 8:40 pm

Ondertussen is de foto al verwijderd heb ik net gezien. Ik heb ongeveer 1 maand geleden ook zo iets meegemaakt het ging om een Rocky Mountains ETSX 70. Ook voor een bedrag dat ik dacht dat is niet gek en ook weer vanuit Engeland. Gemaild en ik moest vooruit betalen middels een postwissel e.d. toen ik dat weigerde kreeg ik geen respons meer op mijn mail. En een paar dagen later was de advertentie ook verwijderd van marktplaats. PS niet dank zij marktplaats zelf, die had ik een mailtje gestuurd dat het verdacht was e.d. Kreeeg toen een mailtje terug dat ik maar contact moest opnemen met de klantenservice.

Plaats reactie