24" Mad Boy
Moderators:JJ, Beheerders
-
Ga morgen me Viper Mad Boy bestellen ! 24" wielen, 100mm travel en ik ben klaar om street te gaan rijden ! Heeft iemand ervaring met 24" wielen en kan mij er nog wat voor of nadelen over vertellen ?
-
- Contacteer:
Re:24" Mad Boy
ik heb m zien staan op de bikemotion. vond m wel vet. wel een klote vork.
waar ga je m bestellen???
greetz, mad mike.
waar ga je m bestellen???
greetz, mad mike.
op de bikemotion stond volgens mij alleen een skinny boy
nee stond vanalles, sickboy ook enoz volgens mij hadden ze alle modellen zowat staan
mad boy is oud model. ik heb heb hem eerlijk gezegt ook niet zien staan bij de bikemotion
:P

-
- Contacteer:
ik ben zondag geweest en toen stond er een geel ding met 24 inch wielen en met opvallende rode letters mad boy op het frame.
en het is geen oud model het is een 2005 model.
en het is geen oud model het is een 2005 model.
jammer dat viper een vet lange chainstay heeft ga je niet leuk vinden met streeten
-
wat is er mis met het frame dan ? En over die vork, die gaat zo snel mogelijk vervangen worde voor een dj van marzochi.. lijkt me prima werken.
ik heb juist geen last van de chainstay met streeten.
ik rij wel eens op een kona shred, maar ik voel geen verschil, behalve dat de balhoofdbuis iets rechterop staat ??? ::)
ik rij wel eens op een kona shred, maar ik voel geen verschil, behalve dat de balhoofdbuis iets rechterop staat ??? ::)
heeft iemand een pic
-
- Contacteer:
dh 2 schreef:
heeft iemand een pic
die was jij aan het maken toch...
heb alleen deze van viper, dacht dat die gele een kinder bike was te zien aan het crankstel vond het geen pic waard, my bad
mark
mark
-
- Contacteer:
dit was inderdaad de mooiste. zowel op de sickboy en de mad boy zitten crappy cranks en vork...
klopt je moet bij viper ook altijd alleen een frame kopen, al is die nieuwe skinny boy wel met leuke onderdelen
ik had hem toevallig nog wel op de foto staan, hij staat achter deze sickboy volgens mij
ik had hem toevallig nog wel op de foto staan, hij staat achter deze sickboy volgens mij

Cinder Cone schreef:
wat is er mis met het frame dan ? En over die vork, die gaat zo snel mogelijk vervangen worde voor een dj van marzochi.. lijkt me prima werken.
ik heb nog een dirt jumper 3 2004 te koop staan
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=18277
-
Sjittie #45 check je mail, wat is er voor die prijs mis met de vork en de cranks ? als het stuk gaat koop je betere toch ?
Cinder Cone schreef:
Sjittie #45 check je mail, wat is er voor die prijs mis met de vork en de cranks ? als het stuk gaat koop je betere toch ?
je heb mail terug, ik weet niet welke van de 2 mails die ik kreeg jij ben :P