Hoi,
mn zwager wil een XC fullsuspension kopen voor rond 1500 euro. Hij heeft gekeken naar de duitse Canyon Nerve XC modellen, best netjes qua specs maar heb zelf geen ervaring met de kwaliteit. Jullie?
Welke andere merken/modellen bevallen jullie aan?
De nadruk qua kwaliteit moet liggen op:
frame
wielen
shocks voor en achter
krank
Thanks a lot!
T.
XC Fullsuspension voor rond 1500 Euro
Moderators:JJ, Beheerders
Re:XC Fullsuspension voor rond 1500 Euro
Zeer goede keuze voor dat geld. Een gebruiker hier, (excuus, ik weet niet meer wie) heeft ook laatst een Canyon gekocht en die is er zeer tevreden mee.
De Nerve XC6 is echt een goede afweging van prijs-kwaliteit. Veel top-parts voor een erg goede prijs.
Ik vraag me serieus af hoe een bedrijf zo"n afmontage kan leveren voor zo"n geld. De Nerve-serie is zeker daarin een goede optie, in mijn ogen.
Anders heb je ook nog de keuze voor een Cube AMS Comp voor 1599,- Ziet er leuk uit en is goed in de punten die jij opgeeft.
Mijn keuze zou voor een Canyon zijn, voor je zwager zul je dat moeten overleggen. Suc6 met je zoektocht, en hopelijk kun je samen een goede keuze nemen.
De Nerve XC6 is echt een goede afweging van prijs-kwaliteit. Veel top-parts voor een erg goede prijs.
Ik vraag me serieus af hoe een bedrijf zo"n afmontage kan leveren voor zo"n geld. De Nerve-serie is zeker daarin een goede optie, in mijn ogen.
Anders heb je ook nog de keuze voor een Cube AMS Comp voor 1599,- Ziet er leuk uit en is goed in de punten die jij opgeeft.
Mijn keuze zou voor een Canyon zijn, voor je zwager zul je dat moeten overleggen. Suc6 met je zoektocht, en hopelijk kun je samen een goede keuze nemen.
Gewoon Canyon doen, betere prijs/kwaliteitsverhouding bestaat er imho niet.
Frames zijn niet heel bijzonder qua looks en R&D maar er is niet mis mee en ze gaan net zo lang, zo niet langer, mee dan elk groot merk.
Je moet alleen wel ff naar duitsland of laten opsturen.
dusssss©
Frames zijn niet heel bijzonder qua looks en R&D maar er is niet mis mee en ze gaan net zo lang, zo niet langer, mee dan elk groot merk.
Je moet alleen wel ff naar duitsland of laten opsturen.
dusssss©
Vind dat XC7 model ook wel aardig, iets boven zn budget maar dan wel Fox RP3 en Fox Float 100RLT!!! en volledig XT pakketje....
Staan deze beestjes ook in de winkels in Duitsland of is het alleen via het web te kopen? Hij woont in Enschede dus tis te kruipen naar Duitsland...
T
Staan deze beestjes ook in de winkels in Duitsland of is het alleen via het web te kopen? Hij woont in Enschede dus tis te kruipen naar Duitsland...
T
Ik geloof dat ze niet in winkels staan. Ze doen alleen postorder. Als je een fiets wil bekijken/ophalen, moet je naar hun HQ in Koblenz (dacht ik).
-
- Contacteer:
ben erg onder de indruk van de reign 3 van giant.............
als je een beetje rondbeld is die (in de doos,zelf in elkaar zetten)
te koop voor zo"n 1700-1800euro(bijvoorbeeld bij salden online.....)
met een nixon erin en 3-way swinger,hayes-9remmen................
en heb er eerlijk gezegd nog nix slechts over gehoord/gelezen.......
de reign 2 heb je voor zo"n 1300-1400,met dezelfde swinger,hayes SOLE en
splice elite...........ook nix mis mee vind ik zelf.............overweeg deze fiets(de 2)voor mijn vriendin ;D ;D ;D
als je een beetje rondbeld is die (in de doos,zelf in elkaar zetten)
te koop voor zo"n 1700-1800euro(bijvoorbeeld bij salden online.....)
met een nixon erin en 3-way swinger,hayes-9remmen................
en heb er eerlijk gezegd nog nix slechts over gehoord/gelezen.......
de reign 2 heb je voor zo"n 1300-1400,met dezelfde swinger,hayes SOLE en
splice elite...........ook nix mis mee vind ik zelf.............overweeg deze fiets(de 2)voor mijn vriendin ;D ;D ;D