Re:nieuwe litespeed fully "niota"
Moderators:JJ, Beheerders
-

Lekker :P
Ik vind de voorkant alleen wat hoog, maja my 2 cents...
Ik vind de voorkant alleen wat hoog, maja my 2 cents...

komt door die vork denk ik
zal wel weer genoeg duiten kosten dat barrel
dusssss©
zal wel weer genoeg duiten kosten dat barrel

dusssss©
-
dat denk ik ook, echt een vermogen moet dat ding kosten. het nut van tita kan ik wel begrijpen bij een softtail maar bij een fully maakt het volgens mij niet zo veel uit. geeft het volgens mij alleen maar nadelen
zand_er_over schreef:
dat denk ik ook, echt een vermogen moet dat ding kosten. het nut van tita kan ik wel begrijpen bij een softtail maar bij een fully maakt het volgens mij niet zo veel uit. geeft het volgens mij alleen maar nadelen
Idem... Het geeft wellicht nog wat extra comfort... maar je komt idd sneller in problemen met de algehele stijfheid van het frame...
en btw.. volgens mij is het grotendeels een rip-off van die Ti FS bak van Tomac.. Nou jah.. ..Tomac en Litespeed behoren ook tot dezelfde groep...
Idd, die tomac is ook "built by litespeed" enzo, maar ik zou graag eens een fotootje van non drive side zien, "t kan nu ook nog een vpp zijn als je "t mij vraagt...
Kán idd... het ontbreekt hem wel aan scharnieren aan de achterkant bij de dropout... daar is titanium erg geschikt voor....
-
wel een zeer gelukte kleurencombo, dat tita met de xtr groep en de Hutchinson banden
-
die banden vind ik ook wel stoer, ik dacht zelf dat die kleur alleen te krijgen is in tubles versie
DeKerfs schreef:
Kán idd... het ontbreekt hem wel aan scharnieren aan de achterkant bij de dropout... daar is titanium erg geschikt voor....
idd, die kleine stukjes ti in mijn Yeti-achterbrug kwijten zich voortreffelijk van hun taak!!
zand_er_over schreef:
die banden vind ik ook wel stoer, ik dacht zelf dat die kleur alleen te krijgen is in tubles versie
Zijn ze toch ook?
...leuk fietsie, buiten het feit dat je er inderdaad over kan twijfelen of een full suspension van titanium gemaakt hoeft te worden....
die wielen vindt ik trouwens wel erg lelijk.....daar mag wel iets exotischers in...zonder dat goedkope XTR logootje erop.....
die wielen vindt ik trouwens wel erg lelijk.....daar mag wel iets exotischers in...zonder dat goedkope XTR logootje erop.....
Mooi fietske echt wel. ;D
vind de wielen bij deze fiets erg gaaf staan, beter dan een crossmax sl denk ik. Maar zo los vind ik die wielen weer niks
Ligt het aan mij of ziet die demper er echt zo lang uit?
ZIet er aardig lang uit, maar hetzelfde als de voorvork, is ook aardig wat veerweg...
-
dit is denk ik alleen een promo. kijk maar naar de parts.. die vork blijft denk ik niet maar is gekozen op de kleur net als de wielen en de banden... alles grijs.
@ zand er over: Soms doet men dat heh, daar kan het nog best het productie model voor zijn. Is net ietwat logischer dan een rooie vork en lx gold enz...
Over die demper, talas?
Over die demper, talas?
-

van de litespeed site..
Here is a sneak peek at the new Niota Ti, Litespeed’s latest mountain bike. Still very much in the research and development phases, the Niota is slated to have 4 to 5 inches of front and rear tunable travel, and feature newly designed tube shapes to enhance off-road control through enhanced torsional rigidity and vertical compliance. We’d love to tell you more, but it’s top secret. Look for more on the Niota Ti this summer.
bb hoogte is wel erg hoog of niet???
ziet er een beetje vreemd uit al zeg ik het zelf....
maar dat neemt niet weg dat het een super strak fietsje is!!!
mzzl Gemini
ziet er een beetje vreemd uit al zeg ik het zelf....
maar dat neemt niet weg dat het een super strak fietsje is!!!
mzzl Gemini
Ligt het aan mij of ziet die demper er echt zo lang uit?
ZIet er aardig lang uit, maar hetzelfde als de voorvork, is ook aardig wat veerweg...
Over die demper, talas?
Die demper is gewoon een 200mm Float RL, met 2 inch veerweg, dat wil niet zeggen dat die fiets meer veerweg achter heeft vanwege die lange demper, ratio kan toch minder zijn? Waarschijnlijk 1:2.
-
Net zoals de meeste vind ik ook de voorkant wat hoog staan, maar het zal zo zijn reden hebben!
Iig, ik vind de kleurensamenstelling echt super mooi! Strak en bruut!
V.
Iig, ik vind de kleurensamenstelling echt super mooi! Strak en bruut!
V.
Hey ziet een Specialized Epic er niet raar uit, of een Merida LRS of een bergwerk volgens het zelfde principe. En anders een Cannondale Raven is ook geen moeders mooiste laat staan die lelijke v-super.
Ik vind hem mooi. De vraag is of hij ook mooi rijdt. Dat weet ik niet, zou wel graag willen proberen.
mzzl
Gène
Ik vind hem mooi. De vraag is of hij ook mooi rijdt. Dat weet ik niet, zou wel graag willen proberen.
mzzl
Gène