Intense Tazer DS...
Moderators:JJ, Beheerders
Vraagje:
Heeft er iemand ervaring met een Intense Tazer DS hardtail?? Kan er een kopen, maar ik weet niet wat de waarde is van dit frame... ook niet de rijeigenschappen. Dus als er riders zijn die dt frame kennen, of ermee gereden hebben, hoor ik graag de plusjes en de minnetjes...
Thanx,
RC
Re:Intense Tazer DS...
Vraag maar aan Plons, dat zal ook wel degene zijn die jij kan kopen ;D
zal ongetwijfelt goed rijden, maar er zijn er ontzettent weinig van en hij zal wel wat moeten kosten.
ti"s toch gewoon tazer ht?
Jep! Ik kan hem voor US$460 kopen, frame only... Brandnew... Nou weet ik niet wat Intense frames normaal kosten....
Als iemand richtprijzen heeft voor nieuwe HT en Fully"s, hoor ik het graag...
Regards,
RC
1200E ofzo of nog meer in ieder geval dik over de duzent euro
-
In engeland kun je ze voor omgerekend EUR 950 nieuw kopen, gaat het om de zwarte/grijze die op ebay staat? Wilde ik ook kopen.
Ik heb die grijze van Ebay.com net gekocht, voor $460... Komt op €465 met verzending... 5/8 days shipping...
RC
-
En je zit nog met de kosten van invoer en BTW, of gaat deze weer via familie?
NOW Spank that Tazer HT!!!!
Maare nen grijze? ? ?
HAN-DIG zo"n familigia,
Ciao,
Maare nen grijze? ? ?
HAN-DIG zo"n familigia,
Ciao,
Denk er aan dat dit frame geen steekas kan hebben en geen team issue achterbrug heeft.
Vandaar die prijs....
Tenzij dit een tweedehands frame is natuurlijk, dat zou ook kunnen, laat hun er vooral opletten dat de bb area niet vierkant is !!!!
ik kan het weten want ik heb er ene.
Vandaar die prijs....
Tenzij dit een tweedehands frame is natuurlijk, dat zou ook kunnen, laat hun er vooral opletten dat de bb area niet vierkant is !!!!
ik kan het weten want ik heb er ene.
kwestie wat je er mee wil doen...
dan is hij ok, het is een pure race slalom/boardercross bak.
Hij is wel looihard en de headangle is supersteep (echt race) en dat is iets anders als de meeste hardtail duals.
Hij is wel looihard en de headangle is supersteep (echt race) en dat is iets anders als de meeste hardtail duals.
Da klinkt imho GEIL P. Daddee.! ::)
Enne.. kan iemand mij ff uitlegge hoe ik een pic op Pinkbike post... lukt me niet ech...
Thanx,
RC
Op diene "Roze Velo"?
Izze SIM-PLE...
FF nen skon fotoo uploaden, gegevens invullen, send... ff wachten & Clara... kende diene link posten op DeePee voor ons.
LET OP: Deeplinken gaot hennig nie gaan... WUR!
SUC6,
Izze SIM-PLE...
FF nen skon fotoo uploaden, gegevens invullen, send... ff wachten & Clara... kende diene link posten op DeePee voor ons.
SUC6,
ik rij zelf met een getuned rockshox psylo met u turn.
Die u-turn is wreed handig, want als ik wat gewoon aan het rondflikkeren ben a h vijverke staat hij meestal op 110 maar als het time to race is zet ik hem op 85. (kwestie van hard te kunnen vertrekken).
Ook mooi is een fox Brian lopes versie (met Jimmy Button system).
ANderzijds zou een sherman ook perfect zijn : je stelt hem in op 110, drukt een paar keer, dat hij blijft hangen, dan ah starthek zet je hem op 130 en bij de eerste contact schiet hij op 130. (alleen denk ik dat 130 een beetje veel is)
Die u-turn is wreed handig, want als ik wat gewoon aan het rondflikkeren ben a h vijverke staat hij meestal op 110 maar als het time to race is zet ik hem op 85. (kwestie van hard te kunnen vertrekken).
Ook mooi is een fox Brian lopes versie (met Jimmy Button system).
ANderzijds zou een sherman ook perfect zijn : je stelt hem in op 110, drukt een paar keer, dat hij blijft hangen, dan ah starthek zet je hem op 130 en bij de eerste contact schiet hij op 130. (alleen denk ik dat 130 een beetje veel is)
Ralphmalph schreef:
Op diene "Roze Velo"?
Izze SIM-PLE...
SUC6,
Euh... en dan BEGINNEN bij Submit Photo"s natuurlijk! ::)
Nogmaals SUC6
Hij doet het niet helemaal boys... weet niet wat ik verkeerd doe... maar geeft aan dat ik de velden met een * moet invullen, maare... ik heb al alles ingevuld! Na 10 keer proberen wordt je het wel zat...
RC
Heb em net over de mail gekregen. En ik kan wel zeggen dat deze zeer tot zeer yummie is.
greetz
bettes

greetz
bettes
kheb liever ne wiette... WUR! ::)
Maar idd. LEKKAH... LEKKAH...
ISCG tabs
hennige DS geo
@Rcisoko oeveel duims is da kader?
Maar idd. LEKKAH... LEKKAH...
ISCG tabs