magura Marta VS Hope Mini
Moderator:Beheerders
weegt de degelijkheid van de Hope"s op tegen het mindere gewicht van de Marta"s?
Re:magura Marta VS Hope Mini
Als k echt mocht kieze dan zou k liever MAgura MArta Sl erop gooie
die wegen 324 per rem (hendel,kabel,klauw,schijf!!!!)
das egt ligt.....! Hope da weet k zo niej,,,
kunt het op mountainbike.pagina.nl probere en dan bovenaan links staat ergens fiets/ onderdelen als je daar op klikt dan heb je een ruim overzicht op de componente....
/\/\zzls BlackBox
die wegen 324 per rem (hendel,kabel,klauw,schijf!!!!)
das egt ligt.....! Hope da weet k zo niej,,,
kunt het op mountainbike.pagina.nl probere en dan bovenaan links staat ergens fiets/ onderdelen als je daar op klikt dan heb je een ruim overzicht op de componente....
/\/\zzls BlackBox
Formula B4SL is nog lichter, maar dan krijg je ook gratis Formula kwaliteit :-X
Ik rij zelf met die Marta SL, zeer fijne remmen. Happen meer als de Hope"s. Zijn iets lichter. Hebben minder modderclearance als Hope"s maar meer als XTR. Magura heeft een hoger plastiek gehalte maar ziet er desalniettemin zeeer strak uit. Magura is lichter.
Ik rij zelf met die Marta SL, zeer fijne remmen. Happen meer als de Hope"s. Zijn iets lichter. Hebben minder modderclearance als Hope"s maar meer als XTR. Magura heeft een hoger plastiek gehalte maar ziet er desalniettemin zeeer strak uit. Magura is lichter.

Doseerbaarheid en afwerking van Hopes is toch wel onovertroffen, gewicht is wel wat hoger.
Hope rules gewoon... Beste waarmee ik ooit gereden heb...
slu
slu
heb met beide gereden.
Of ja, rij nu met hopes.
Heb mn marta"s de deur uit gegooid en wil niks anders meer dan die mini, dat gewichtsverschil merk je echt niet.
Of ja, rij nu met hopes.
Heb mn marta"s de deur uit gegooid en wil niks anders meer dan die mini, dat gewichtsverschil merk je echt niet.