Re:Rode naven
Moderator:Beheerders
Rode velgen is niks geworden dus worden het zwarte velgen en rode naven.
Rode naven vind ik bij Tune en CK en waar nog meer?
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Bees..... ? (uit DLD)
- cHoc
hope
Rooie spuitbus doet wonderen ;D
DT hugi 240 met die grote rooie sticker een optie?
DT hugi 240 met die grote rooie sticker een optie?
je zoekt rood geanodiseerde neem ik aan?
of vuurrode als een judy DH?
of vuurrode als een judy DH?
rood geanodiseerd
Als je je onderdelen alleen op kleur selecteerd, ???, zou ik in de buurt informeren naar een bedrijf dat kleur anodiseerd. Op een motorsite las ik onlangs dat de prijs behoorlijk meevalt, voor een paar vorkpoten die rood moesten worden werd 60 euro betaald.
Dus ik denk dat een naafhuls dan zeker niet duurder is.
Je moet dan alleen de naaf demonteren, en de huls schuren en polijsten. Er werd trouwens door een werknemer van dat bedrijf gewaarschuwd voor de kleur rood. Door verscherpte milieu eisen mogen bepaalde kleurstoffen niet meer worden gebruikt, de huidige blijken minder UV bestendig te zijn.
Maar als je perse" CK of Tune wilt hebben niet verder zoeken, gewoon kopen die dingen :P
Je moet dan alleen de naaf demonteren, en de huls schuren en polijsten. Er werd trouwens door een werknemer van dat bedrijf gewaarschuwd voor de kleur rood. Door verscherpte milieu eisen mogen bepaalde kleurstoffen niet meer worden gebruikt, de huidige blijken minder UV bestendig te zijn.
Maar als je perse" CK of Tune wilt hebben niet verder zoeken, gewoon kopen die dingen :P
Mavic Helium (niet echtvoor schijfjes
)

stepper schreef:
Als je je onderdelen alleen op kleur selecteerd, ???, zou ik in de buurt informeren naar een bedrijf dat kleur anodiseerd. Op een motorsite las ik onlangs dat de prijs behoorlijk meevalt, voor een paar vorkpoten die rood moesten worden werd 60 euro betaald.
Cranks anodiseren kost 200 euro. Daar koop je al veel naaf voor.
Rode velgen, rode navenJurriaan schreef: Rode velgen is niks geworden dus worden het zwarte velgen en rode naven.
Kost een paar duiten heb je ook wat

sun-ringle
Volgens mij niet geschikt voor schijf.
-
Pino schreef:
Mavic Helium (niet echtvoor schijfjes)
heb voor de liefhebber nog wel een avic helium achterwiel voor weinig te koop ;D
naaf is net helemaal gereviseerd met nieuwe body en lagers

Tip: Koop bij Tune een complete set wielen is goedkoper. Je kan opgeven hoe je je wielen wilt hebben, dus kleur naaf, nippels, spaken, en spaakpatroon.
Ik heb een Standard MTB set (MIG/MAG/517/DT Rev en Comp, alu nippels) die is na een jaar wedstrijden en het gewone dagelijkse crossen nog steeds recht. ze bouwen verdomd goede wielen bij Tune.
stzr
Ik heb een Standard MTB set (MIG/MAG/517/DT Rev en Comp, alu nippels) die is na een jaar wedstrijden en het gewone dagelijkse crossen nog steeds recht. ze bouwen verdomd goede wielen bij Tune.
stzr
-
Machine tech. Een maat van mij heeft daar de voornaaf van. Superoversized en ongelovelijk licht... A pimp is born!
machine tech is idd heeel mooi. maar achternaaf is rete slecht.
@ Setzer wat kosten een dergelijk setje Tune wielen?
@ Setzer wat kosten een dergelijk setje Tune wielen?