Zolang als ik mij herrineren heb ik problemen met mijn trapas. Speling na een bepaalde periode. De beste optie tot nu toe voor mijn probleem is een XT trapas. Deze houdt het het langst uit. Nu zit ik er aan te denken om misschien te gaan kijken voor een raceface trapas. Je weet wel die rood met grijs met vierkante aansluiting, niet die ti versie. De naam is me ff ontschoten.
Mijn vraag aan jullie is: Denken jullie dat dit mijn probleem zal oplossen moet ik genoegen nemen met een leven vol nieuwe trapassen?
Alvast bedankt
S a n t o S
Re:Trapas!!!
Moderator:Beheerders
-
wat doe je met die trapas en hoelang doe je dat met die trap as ojah.. en wat voor een?? 03? met octalink
-
Gewoon de normale xt trapas met vierkante bevestiging. Ik fiets niet extreem veel. Ik ben wel goed op gewicht. dus??? En oja 1 zomer zeg maar.
S a n t o S
S a n t o S
Er staat: vierkant. Maar de RF trapas die je bedoeld is de Taperlock, erg goeie asjes!
vierkante XT trapaseen (UN72?) zijn naar mijn weten ook erg goed. Ik heb met 1 exemplaar iig meedere jaren gefietst. Zit het probleem niet ergens anders? BB goed gefreesd?
-
precies, als je cups niet goed recht gefräsd zijn dan kun je de trapas ook krom trekken en krijg je ook speling. Dus misschien zit het gewoon in het feit dat je as er scheef in zit.