Ik heb sram x.0

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

keano16
Re:Ik heb sram x.0

Bericht door keano16 » do jan 27, 2005 10:28 am

FREAKaZOID schreef:
Nee, misschien is die prijs niet helemaal te rechtvaardigen. maar de vrijheid in keuze voor remmen en dergelijke wel! En als je een beetje je best doet hoef je echt niet de volle pond voor x.0 te betalen :)

kijk dat wist ik nog niet dat er verschil zat in keuze van remmen en ander materiaal met X.O en XTR.
wat is dan het precieze voordeel, dus welke (top)onderdelen kunne op X.O wel wat op XTR niet kan?

@dragonZzZ: dan wordt het verschil een stuk minder groot, in de toekomst wil ik betere onderdelen hebben dus ff kijken. maar ik ben een recreatieve XC rijder is X.O en XTR dan wel nodig? behalve dat het stoer is

May

Re:Ik heb sram x.0

Bericht door May » do jan 27, 2005 10:29 am

Heb nu ook X.O gekocht met de hope mini remmen maar als er nu iets is en dat hoop ik van niet is dat men zegt dat ze moeilijk schakelen bij modder weer.

En mijn gedacht van de nieuwe xtr dual control, als sram niets is ga ik terug naar die xtr. Nooit geen problemen en je hebt maar 1 hendel bij de oude 3 voor alles te bedienen. Dat vond ik een pluspunt.

May&vin

Plaats reactie