is deze vork nou zo waardeloos als dat men beweert? de revieuws van mtbr. waren niet echt super om het zo eens te zeggen... maar ik geloof niet dat het zo"n troep is als beweert word
wie rijd ermee en kan er iets zinnigs over zeggen???
manitou stance kingpin
Moderator:Beheerders
Re:manitou stance kingpin
volgens mij rijdt er hier geen hond mee.....dus valt weinig over te zeggen. Je zal er wat theoretisch gelul over krijgen...dat het een uitgeklede sherman is enzo...zonder al die letteraanduidinkjes als spv, tpc, tpc+....
ik zou gewoon een JR. T nemen als je op safe wil gaan....
ik zou gewoon een JR. T nemen als je op safe wil gaan....
-
voorlopig weinig keus want hij zal in me big hit zitten........... of ze moeten er iets anders in douwen maar dat zal wel niet
maar ik zie wel wat het word. zal wel niet zo"n bagger zijn als dat men beweert................
maar t ligt er ook maar aan wat je er mee wil doen lijkt me
groet
maar ik zie wel wat het word. zal wel niet zo"n bagger zijn als dat men beweert................
maar t ligt er ook maar aan wat je er mee wil doen lijkt me
groet
idd...zal absoluut geen bagger zijn, anders zal Speci die dingen er echt niet in proppen.
en die reviews moet je allemaal met een zak zout nemen.
en die reviews moet je allemaal met een zak zout nemen.
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
you get what you pay for...
moest het echt bagger zijn, kan je ook een sherman slider kopen of zo he... maar persoonlijk zou ik afwachten. waarschijnlijk zijn het deftige vorken, en is een upgrade misschien weggesmeten geld.
moest het echt bagger zijn, kan je ook een sherman slider kopen of zo he... maar persoonlijk zou ik afwachten. waarschijnlijk zijn het deftige vorken, en is een upgrade misschien weggesmeten geld.
-
ik zie het in een kleine maand wel.
lijkt me ook nie dat seci er troep in duwt. en daarbij hverwacht ik ook nie dat manitou zijn klanten een oor aan naait.
we will see
lijkt me ook nie dat seci er troep in duwt. en daarbij hverwacht ik ook nie dat manitou zijn klanten een oor aan naait.
we will see