wielset

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dolfijn
wielset

Bericht door dolfijn » wo nov 09, 2005 4:27 pm

ik ben op zoek naar een degelijke wielset het is voor op mijn enduro te zetten dus ze moeten niet de lichtste zijn maar er wel bij horen k" zou ze laten samenstellen dus geen deemax ect... ma ik weet ni waar ik moet gaan zoeken ,ook liefst iets betaalbaar ik wil best wel geloven dat dt swiss heel goed is ma ni voor mijn relatie, ;D iets evenwaardig met een sterke velg en goeie spaken
enige voorstellen?

Luc

Re:wielset

Bericht door Luc » do nov 10, 2005 10:02 am

QR of steekas? Wat is het max. budget? En wat bedoel je juist met "er wel bij horen"?

dolfijn

Bericht door dolfijn » do nov 10, 2005 5:31 pm

ik wil eigenlijk een degelijke wielset die niet zwaar is, ik dacht aan de crossmax xl maar dan een zelf samengesteld wiel . vooraan is het een steekas en achter standaard moet zeker iets zijn met industrieele legers dus gene shimano brol!
kwa budget weet eigenlijk niet juist wat de prijzen zijn voor zo een wielset ma laat maar komen ik zal wel zien

Luc

Bericht door Luc » do nov 10, 2005 7:45 pm

Mail me even, dan handelen we dit verder af buiten het forum. Algemene prijsindicatie is moeilijk te geven. Handgemaakte wielsets kunnen variëren van minder dan 200,00€ tot meer dan 1000,00€ per set.

Plaats reactie