weet iemand of het mogelijk is een mid ego voorvork 140 mm
te veranderen in een big ego 185 mm.....
ik heb NZ gebeld en die zei van niet, maar
het lijkt me sterk dat het niet kan en dat ze andere buizen hebben gebruiktt voor de big en de mid ego
maar weet iemand hier iets van please let me know,
ik vind het een super vork alleen wil ik 140 mm is net te klein
thanks
mid ego verlengen naar big ego ( van 140 naar 185 mm ) ???
Moderator:Beheerders
- free-rider
fietsen deed ik heel veel, het werd me werk en me passie.
nu heb ik me werk verloren maar die passie raak ik nooit meer kwijt
nu heb ik me werk verloren maar die passie raak ik nooit meer kwijt
- cHoc
dat lijkt mij niet, ik weet het niet zeker, maar je hebt het wel over een verlenging van 45mm, dat is voor zo'n voorvork nogal wat.
de eerste versies van de big ego konden wel verlengt worden, maar dat was van 170 naar 185mm, das maar 15mm.
ik denk dat de Mid Ego toch teveel verschilt in lengte dan de Big Ego daarvoor. ze zullen op zich geen andere buizen gebruikt hebben maar waarschijnlijk wel wat korter.
de eerste versies van de big ego konden wel verlengt worden, maar dat was van 170 naar 185mm, das maar 15mm.
ik denk dat de Mid Ego toch teveel verschilt in lengte dan de Big Ego daarvoor. ze zullen op zich geen andere buizen gebruikt hebben maar waarschijnlijk wel wat korter.
shoot me again, I ain't dead yet
Als je dat wil doen moet je Big Ego binnenpoten hebben inclusief haar veren. Verder zijn de vorken inderdaad identiek. Er zijn aardig wat duitsers die dat doen; die hebben een Mid en zoeken naar een total loss gereden big ego waarvan de onderpoten en veren nog goed zijn.
Ik heb trouwens ook wel een paar keer gehoord over het vergroten van die veerweg met een simpele ingreep. 'K zal dat eens voor je zoeken.
Ik heb trouwens ook wel een paar keer gehoord over het vergroten van die veerweg met een simpele ingreep. 'K zal dat eens voor je zoeken.
- free-rider