zou het wat zijn? prijs is wel leuk
www.tibolts.co.uk en dan doorlinken naar Superstar Components

Moderator:Beheerders
tandjes zijn wel van titanium, dus zou slijtage wel moeten beperken
allebei de stukjes komen ergens van het net vandaan.mateis schreef:Ik ga toch met Dida mee, want volgens mij maak je een denkfout.![]()
Op het moment dat je hetzelfde gewicht titanium hebt als staal, neemt het meer volume in, ergo je hebt er meer van. In het geval van een freewheelbody ligt de vorm en daarmee het volume vast, dus je kan er niet meer materiaal in stoppen en dus gaat bovenstaande verhaal hier niet op. Misschien moet een technicus binnenkort eens uitleggen hoe het echt zit, want we missen denk ik iets.
Verder staat het zonder bronvermelding geciteerde stukje vol spellingsfouten, dat maakt het in mijn ogen niet betrouwbaarder.
Hihi, dat ding dat ik zelf niet aandurfde en uiteindelijk maar aan Matthijs gegeven heb inderdaadmateis schreef:Ik gebruik al zo'n holle snelspanner (gekregen) van die jongens op mijn singlespeed (met verticale dropouts) en die doet het wel prima, voor wat dat waard is.
Iets met klok en klepel.....Sepp schreef:zonder er veel pap van gegeten te hebben: ik weet dat het bewerken van een frame met zo'n parktool frees bij Titanium een stuk moelijker gaat, dan bij CroMoly staal. Dan zou ik zeggen harder...wel heeft Titanium een lagere E-modulus dan staal, waardoor het sneller breekt. Dat merk je, als je bouten duidelijk boven het aangegeven moment aandraait.