Truvativ tandwielen compatibel met XT cranks ?

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
ExOMaNiaC
Truvativ tandwielen compatibel met XT cranks ?

Bericht door ExOMaNiaC » vr feb 19, 2010 5:56 pm

Hello,

Een geïnteresseerde in men Truvativ Tandwielen had graag geweten of deze compatibel zijn met XT cranks ... Nu ommdat ik met XT cranks verkocht heb en het dus niet kan nameten post ik de vraag eventjes hier ! ;) ... Kan iemand me een antwoord geven ?

Mvg Maarten

marten

Re: Truvativ tandwielen compatibel met XT cranks ?

Bericht door marten » vr feb 19, 2010 6:02 pm

ExOMaNiaC schreef:Hello,

Een geïnteresseerde in men Truvativ Tandwielen had graag geweten of deze compatibel zijn met XT cranks ... Nu ommdat ik met XT cranks verkocht heb en het dus niet kan nameten post ik dit eventjes hier ! ;) ... Kan iemand me een antwoord geven ?

Mvg Maarten
welke XT en welke truvativ? Als ze allebei 4 boutgaten hebben zal het wel 104mm steekcirkel zijn, dat kun je makkelijk genoeg meten tusen twee tegen over elkaar liggende gaten

Voor 5 pootjes kun je een mal gebruiken, bijvoorbeeld deze: www.m-gineering.nl/steekcirkels.pdf
/Marten

ExOMaNiaC

Bericht door ExOMaNiaC » vr feb 19, 2010 6:05 pm

Het gaat om Firex tandwielen (4 bouts) ... XT veronderstel ik ook 4 bouts weet wel niet van welk jaar. Geen problemen dus ? ;)

Mvg

eiri

Bericht door eiri » wo mar 24, 2010 10:17 pm

ExOMaNiaC schreef:Het gaat om Firex tandwielen (4 bouts) ... XT veronderstel ik ook 4 bouts weet wel niet van welk jaar. Geen problemen dus ? ;)

Mvg
Ja zijn uitwisselbaar, beide 104 mm

Plaats reactie