kcnc schijfremmen db 2
Moderator:Beheerders
guten tag,
in de zoektocht naar gunstiggeprijsde remmen kwam ik deze tegen.
Wat zijn de ervaringen met deze remmen?
Barney
http://probikeshop.nl/?p=18&s=&opt=2&id=116
Barney
Laatst gewijzigd door barney op do jul 22, 2010 1:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Maak ze wakker
- [HEAD]MarxNL
- Contacteer:
Re: kcnc schijfremmen db 2
barney schreef:guten tag,
Barney
Het is de bedoeling dat ze op mijn Trek 9.8 elite hardtail komen, ik ga er xc's en marathon's mee rijden. Meteen maar vraag 2 stellen, kan ik mijn centerlock schijven van shimano xt laten zitten?
Groet Martijn
Maak ze wakker
- [HEAD]MarxNL
- Contacteer:
[HEAD]MarxNL schreef:Volgens de KCNC site zijn de schijven ook in centerlock uitvoering verkrijgbaar.
Bel anders gerust die man van probikeshop, hij wil je zeker verder helpen.
Zijn je shimano XT remmen defect?
Mijn voorrem doet het niet meer naar behoren. Maar daar laat ik nog naar kijken, denk dat er iets is met de remleiding, maar ik ben ook wel iemand van de leuke items voor weinig. Ik ga iig de probikeshop bellen, bedankt voor de tip.
Maak ze wakker
- [HEAD]MarxNL
- Contacteer:
suc6.barney schreef:[HEAD]MarxNL schreef:Volgens de KCNC site zijn de schijven ook in centerlock uitvoering verkrijgbaar.
Mijn voorrem doet het niet meer naar behoren. Maar daar laat ik nog naar kijken, denk dat er iets is met de remleiding, maar ik ben ook wel iemand van de leuke items voor weinig. Ik ga iig de probikeshop bellen, bedankt voor de tip.
We horen graag hoe het gegaan is.
KCNC DB 2 gekocht
Heb ze besteld bij probikeshop, als ze gemonteerd zijn en getest, zal ik mijn bevindingen plaatsen. Oja, ze zijn compatible met de shimano cl schijven![HEAD]MarxNL schreef:suc6.barney schreef:[HEAD]MarxNL schreef:Volgens de KCNC site zijn de schijven ook in centerlock uitvoering verkrijgbaar.
We horen graag hoe het gegaan is.
Moet nog ff uitzoeken hoe ik foto's plaats, dan komen die er ook bij! Later
Maak ze wakker
- [HEAD]MarxNL
- Contacteer:
- [HEAD]MarxNL
- Contacteer:
Of het beter is geen idee, het zal wel lichter zijnbarney schreef:Dat gaat wel lukken, alleen heeft probikeshop ze niet op voorraad. Denk nu aan de x7's van kcnc, voor 300 euro, of heb ik daar een betere set voor?

Je zou rond moeten guuglen of uit te vinden wat het beste zou kunnen zijn voor het budget dat je hebt.
Veel mensen zullen al snel HOPE roepen.