Nokon Konkavex kabels: iemand ervaring ermee???

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

baquelappe
Re:Nokon Konkavex kabels: iemand ervaring ermee???

Bericht door baquelappe » zo jan 11, 2004 10:16 pm

Binker schreef:
Is mooi maar gaat je lak niet zeg maar STUK...

Volgens mijn nog lang niet zo erg als mijn rem leidingen, dat zijn stale gevlochten kabels (XT rem) Dat is puur schuurpapier voor je onderdelen. De kroon van m"n vork is al flink verneukt. Je moet overal tapes gaan plakken, beetje jammer... :-[

koenstantijn

Bericht door koenstantijn » ma jan 12, 2004 9:47 am

baquelappe schreef:
[
Binker schreef:
Is mooi maar gaat je lak niet zeg maar STUK...

Volgens mijn nog lang niet zo erg als mijn rem leidingen, dat zijn stale gevlochten kabels (XT rem) Dat is puur schuurpapier voor je onderdelen. De kroon van m"n vork is al flink verneukt. Je moet overal tapes gaan plakken, beetje jammer... :-[

Ik rijd ook met die remmen en leidingen, ze schuren wel wat.. maar je moet ze gewoon goed vast zetten en een extra magura sticky dr onder plakken...
Maar die nokon die schuren nog veel erger, die zijn soepeler en door de trekkende binnenkabel vergaat hij n beetje en krast..

Volgende bike word xt "04 disc en dan geen schurende leidingen meer...
Greetzz Koenie

Binker

Bericht door Binker » ma jan 12, 2004 10:44 am

Gevlochten staal is net een staalwolletje en schuurt dus. Denk dat het harde alu van de Nokon eerder steeds tikt tegen het frame waardoor er stukjes lak vanaf vliegen.

Plaats reactie