Rock Shox 2004
Moderator:Beheerders
-
Iemand al meer info over RS 2004 ergens gelezen? Ik zit (nog steeds) ernstig te twijfelen om bij S-tec een Duke sl 2003 te halen. Maar ik vraag me af wat de nieuwtjes zijn op het 2004 model en of ik daar op moet wachten?
-
Re:Rock Shox 2004
uhhh, meer vieze kleurtjes, meer bling bling, meer knopjes, meer instellingsmogelijkheden. Blijft Amerikaans huh.....

Waarom denk ik nou steeds dat RS de boot een beetje aan missen is ;D ;D.
1. Ze overgenomen zijn door SRAM.
2. Spul wat altijd in America werd gebouwd nu in verre oosten gemaakt wordt zoals Boxxer team.
3. Ze elk jaar zogenaamd met een verbeterde demping komen.
4. Techniek ingehaald wordt door Fox en Marzocchi. Oke zijn wel licht.
5. Er gewoon niets nieuws is zoals anti bob systeem e.d.
6. Ik die indruk ook krijg van collega fietsers.
Brand mij maar af: Ik heb nog nooit een rockshox gehad dus eigenlijk zou ik niks mogen zeggen. Maar dit is gewoon mijn indruk. Vroegah vond ik het een heel tof merk maar nu dus echt niet meer.
1. Ze overgenomen zijn door SRAM.
2. Spul wat altijd in America werd gebouwd nu in verre oosten gemaakt wordt zoals Boxxer team.
3. Ze elk jaar zogenaamd met een verbeterde demping komen.
5. Er gewoon niets nieuws is zoals anti bob systeem e.d.
6. Ik die indruk ook krijg van collega fietsers.
Brand mij maar af: Ik heb nog nooit een rockshox gehad dus eigenlijk zou ik niks mogen zeggen. Maar dit is gewoon mijn indruk. Vroegah vond ik het een heel tof merk maar nu dus echt niet meer.
Rockshox veranderd voor 2004 alleen de kleurtjes...
SUFKUT (F.K.A. Bikeroo) schreef:
Waar denk jij dat Marzocchi en Manitou hun spullen in elkaar laten draaien?
SUFKUT (F.K.A. Bikeroo) schreef:
Je bedoelt niet toevallig Manitou. Techniek van Marzocchi is ook niet je van het zeg maar.
Maar ik ben met je eens dat ze een beetje stilstaan daar...
-
In Belgie ??? ;D
DeKerfs schreef:
[SUFKUT (F.K.A. Bikeroo) schreef:
Zocchi knutseld alleen de low end vorken in lage-lonen-landen in elkaar, de rest komt uit Bella Italia, zeggen ze.
DeKerfs schreef:
Idd, Marzocchi liet in 2001 alles nog in Italië maken, in 2002 en 2003 1 model in Taiwan en voor modeljaar 2004 zeker al een derde van al haar modellen in Taiwan...
Verre oosten maakt mij niet uit, als ze maar het kwaliteits nivo halen. Links en rechts klopt het alleen niet meer zeker qua prijs nivo
-
niveau
RS is kut bezig aangezien niks nieuws hebben voor dit jaar, enkel wat decals. "Zware tijden bij RS" heb ik vernomen van n RS mannetje op eurobike. Reorganisaties bladiebla, anyway 2003 = 2004
DON DIABLO schreef:
RS is kut bezig aangezien niks nieuws hebben voor dit jaar, enkel wat decals. "Zware tijden bij RS" heb ik vernomen van n RS mannetje op eurobike. Reorganisaties bladiebla, anyway 2003 = 2004
Is het niet beter om iets ook echt te kunnen leveren, dan een nieuw 2004 model pas ver in 2005 echt verkrijgbaar te hebben?
(Iets gechargeerd gezegd)
Nieuw: Judy U-turn 70-110mm...
Noem ik niet echt nieuw.... U-turn werd een tijd geleden geintroduceerd, en wordt nu bijna op ieder model gezet...
Ik ben bang dat de volgende vork geen rockshox meer zal zijn....
Ik ben bang dat de volgende vork geen rockshox meer zal zijn....
Pino schreef:
Is het niet beter om iets ook echt te kunnen leveren, dan een nieuw 2004 model pas ver in 2005 echt verkrijgbaar te hebben?
(Iets gechargeerd gezegd)
blabla... sorry?
wat ik wil zeggen is dat stilstaan achteruit gaan is, helemaal van een fabrikant als RS verwacht je dat ze voorop blijven lopen met het ontwikkelen van nieuwe zut.
-
Arthur Tha Iceman heeft een SID Worldcup 2004 (zilver inc. remote lock-out) gekocht bij S-tec.
Ze hadden alle XT 2004 spullen ook!
V.
Ze hadden alle XT 2004 spullen ook!
V.

Boxxer Race

Boxxer WC

SID WC

Psylo Pimppuke ...eh ik bedoel Race
Meer "04 op www.chainreactioncycles.com
waar zijn die gave kleuren van de sid WC?????
Oftewel same old shite ;D

precies, misschien nog wel iets achteruitganbg
-
Stil staan is achteruitgang.
V.
V.
vooral als je bekijkt dat fox met een brain technologie komt, denk toch niet dat RS dan stil moet blijven zitten
Ik heb een ouwe WP Pro vering, misschien oud maar wel goed
(en Belgisch
)

ZAG schreef:
vooral als je bekijkt dat fox met een brain technologie komt, denk toch niet dat RS dan stil moet blijven zitten
Ik zie meer toekomst in SPV techniek dan in dat Pro Pedal gebeuren van Fox, Legion heeft wel zin in een SPV Skarebje (of een Dorado, maar doe me er dan ook ff iets van een frame bij)