Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.
Moderator:Beheerders
-
Steulen - Berichten:185
Stan"s No Tube systeem?
Bericht
door Steulen » zo mei 16, 2004 8:03 pm
Iemand hier ervaring mee? Klinkt erg interessant (tubeless rijden met normale velgen en banden), en genoeg "testimonials" op de site zelf (
www.notubes.com). Maar eerst ff naar objectieve meningen van nuchtere Hollanders en Belgen vragen

.
Dus nogmaals...iemand hier goede dan wel slechte ervaringen mee?
-
mtbfreak - Berichten:1899
Bericht
door mtbfreak » ma mei 17, 2004 7:15 am
is al een aantal keer voorbij gekomen,misschien kan je hem nog vinden met de zoekfunktie hoewel die niet altjid werkt
-
HOME - Berichten:73
Bericht
door HOME » ma mei 17, 2004 7:19 pm
Ik heb het geprobeerd in combinatie met fast fred banden.Zolang je rechtdoor ging ging het goed, maar in de bocht had ik de grootste moeite om er niet uit te vliegen.Dit zal wel komen doordat de fastfred een zeer lichte band is en zonder binnenband niet stevig genoeg is.Ik heb het spul later nog geprobeerd met een iets zwaardere band nl irc notos.En dit gaat al een stuk beter.Dus als je dezelfde zijdelingse stijfheid wilt houden zul je weinig of geen gewichtsvoordeel hebben.De montage is wat moeilijker,maar is wel goed te doen.