DT Swiss wielen ! Is dat wat ?
Moderator:Beheerders
Hoi hallo , ik heb een Set samengesteld (althans besteld) van Dt Swiss en die set bestaat uit
Hub hugi 240 disc
Spokes airolite
Rim XR 4.1 D
Nu zijn de Hub en De Rim al binnen maar ben nogsteeds aan het wachten op de spokes daar wordt ik een beetje knetter van (al paar maanden , 4 als het al niet langer =) hebben jullie enig idee of dat altijd zo is bij DT die lange levertijden, hebben jullie nog suggesties voor andere spokes van DT die ik zou kunnen nemen die WEL makkelijk te kreigen zijn ???
Hub hugi 240 disc
Spokes airolite
Rim XR 4.1 D
Nu zijn de Hub en De Rim al binnen maar ben nogsteeds aan het wachten op de spokes daar wordt ik een beetje knetter van (al paar maanden , 4 als het al niet langer =) hebben jullie enig idee of dat altijd zo is bij DT die lange levertijden, hebben jullie nog suggesties voor andere spokes van DT die ik zou kunnen nemen die WEL makkelijk te kreigen zijn ???
Re:DT Swiss wielen ! Is dat wat ?
Ik heb nooit problemen gehad met dt spaken bestellen.
Misschien zijn supercomp spaken een goed alternatief, ze zijn zwart, staat leuk. en zeer geschikt voor schijfremmen.
Ik heb ze 2 weken geleden bij mn lbs besteld en de week erna gewoon binnen.
Succes ermee
Misschien zijn supercomp spaken een goed alternatief, ze zijn zwart, staat leuk. en zeer geschikt voor schijfremmen.
Ik heb ze 2 weken geleden bij mn lbs besteld en de week erna gewoon binnen.
Succes ermee
De DT Aerolites zijn nagenoeg gelijk aan de Sapim CX-rays, alleen deze schijnen ook erg moeilijk te verkrijgen zijn... Wellicht dat Luc wat licht in deze duisternis kan scheppen..
Maar als je genoegen neemt met wat "mindere" spaken (minder pimp, zwaarder, rond) dan zijn de de DT Revo"s / Sapim Laser ook goed...
Maar als je genoegen neemt met wat "mindere" spaken (minder pimp, zwaarder, rond) dan zijn de de DT Revo"s / Sapim Laser ook goed...
-
- Contacteer:
Nou al genoeg suggesties voor nieuwe spaken!
Dus k voeg er aan toe, MOOIE WIELSET MAN!
Dus k voeg er aan toe, MOOIE WIELSET MAN!
ahaa mannen bedankt voor de reacties , ik ga morgen ff vragen welke van de genoemde spaken er wel snel te krijgen zijn , meer suggesties altijd welkom !!!
Thankzzz
Thankzzz
Als je me nog wilt vertellen of je de 6-bolt of centerlock naven hebt, kan ik eens informeren naar beschikbaarheid van de juiste spaaklengtes bij Sapim.
Ha ha mannen De spaken zijn net weer leverbaar , dus ze komen eraan, bedankt vooor de reactie s
CU laterzz
CU laterzz