Fox revisie adres in Kelmis
Moderator:Beheerders
Ik weet dat er in Kelmis in Belgie een bedrijf zit dat o.a. FOX dempers reviseert. Kan het alleen niet vinden op internet. Weet iemand de website???
Re:Fox revisie adres in Kelmis
Google vindt alles, ander staat het gewoon op de website van Fox.
http://www.foxracingshox.com/website/Se ... e&Region=4
http://www.foxracingshox.com/website/Se ... e&Region=4
Da´s "SABMA", Neustrasse 12 in Kelmis. heel toffe gast die Mario, en prima service!
Tel. +32 87 631 980
www.sabma.com
Tel. +32 87 631 980
www.sabma.com

Ik ben helemaal niet te spreken over de service van die sabma, en ik ben echt niet de enige.
Praat maar eens regelmatig met dealers die veel fox vorken verkopen, die kunnen je daar mee informatie voor geven.
Praat maar eens regelmatig met dealers die veel fox vorken verkopen, die kunnen je daar mee informatie voor geven.
Plons schreef:
Ik ben helemaal niet te spreken over de service van die sabma, en ik ben echt niet de enige.
Tja, mij heeft hij goed geholpen... Misschien woon ik aan de juiste kant
van de grens... ::) ;D
Flip FSR schreef:
[Plons schreef:
Tja, mij heeft hij goed geholpen... Misschien woon ik aan de juiste kant
van de grens... ::) ;D
Whahaha... Plons is toch echt een rasechte...
-
o dat is mooi plons. Ik ben net met die Mario in contact over de speling op mijn Talas RLC2005 vork. Zie topic ook elders in deze directory.
Hij verklaart mij dat ik me geen zorgen moet maken en dat de speling op deze vork hoort te zitten.
Ik blijf er nog ff mee rijden en als ik er echt een slecht gevoel over hou dan moet ik hem laten nakijken. Niet naar Sabma dus?
Ik heb rechtstreeks contact opgenomen trouwens met iemand van Fox en die beantwoord mijn vragen ook snel trouwens. Dus is altijd een uitwijk mogelijkheid. Je kunt je vork ook naar hen sturen. Verzendkosten heen zijn voor eigen rekening. Als het onder garantie valt worden kosten betaald inclusief verzendkosten terug. Nadeel: Vork lang kwijt!!
Bulle
Hij verklaart mij dat ik me geen zorgen moet maken en dat de speling op deze vork hoort te zitten.
Ik blijf er nog ff mee rijden en als ik er echt een slecht gevoel over hou dan moet ik hem laten nakijken. Niet naar Sabma dus?
Ik heb rechtstreeks contact opgenomen trouwens met iemand van Fox en die beantwoord mijn vragen ook snel trouwens. Dus is altijd een uitwijk mogelijkheid. Je kunt je vork ook naar hen sturen. Verzendkosten heen zijn voor eigen rekening. Als het onder garantie valt worden kosten betaald inclusief verzendkosten terug. Nadeel: Vork lang kwijt!!
Bulle