Mavic CrossMax
Moderator:Beheerders
Hallo,
Heeft iemand een idee wanneer de eerste CrossMaxen op de markt kwamen? Ik heb nu een set waarvan ik denk dat ze uit de eerste modellijn komen maar ik weet het niet zeker.
Dit is een beschrijving:
- ronde zwarte spaken (voor 26, achter 28)
- alu kleurige nippels
- chroom kleurige stikkers
- sup ceramic velgen, zwart
Als dit geen "vroege" CrossMaxen zijn, kan iemand dan aangeven van wanneer ze dan zijn.
Groeten,
Bart
Heeft iemand een idee wanneer de eerste CrossMaxen op de markt kwamen? Ik heb nu een set waarvan ik denk dat ze uit de eerste modellijn komen maar ik weet het niet zeker.
Dit is een beschrijving:
- ronde zwarte spaken (voor 26, achter 28)
- alu kleurige nippels
- chroom kleurige stikkers
- sup ceramic velgen, zwart
Als dit geen "vroege" CrossMaxen zijn, kan iemand dan aangeven van wanneer ze dan zijn.
Groeten,
Bart
Re:Mavic CrossMax
Is het die set die onlangs bij de u welbekende fietsenzaak stond? Zo ja, dan heb je de eerste serie...
Ja, dat is "em inderdaad!
Weet je van welk jaar die sets zijn....?
Weet je van welk jaar die sets zijn....?
hallo.
er staat een code in de buurt van het ventielgat. is deze code ingegrafeerd of staat deze op een stikker? in ieder geval is deze crossmax 1 vanaf eind 1996 verkocht t/m 2000. daarnaar kwam crossmax ust fts in 2001. crossmax ust fts-L was er in 2002 en 2003. daarna kwam er de sl en de xl.
gzzzzzzzzz p.
er staat een code in de buurt van het ventielgat. is deze code ingegrafeerd of staat deze op een stikker? in ieder geval is deze crossmax 1 vanaf eind 1996 verkocht t/m 2000. daarnaar kwam crossmax ust fts in 2001. crossmax ust fts-L was er in 2002 en 2003. daarna kwam er de sl en de xl.
gzzzzzzzzz p.

Er staat inderdaad een code in: 142.97.485 (kan ook .465 zijn)
Productie datum 14 februari 1997, nummer 485.....?
Productie datum 14 februari 1997, nummer 485.....?
- Xircuit
- Contacteer:
Crossmax setje van 1998, als ik het goed heb:

Yep, dat zijn ze!