doorgezakt zadel
Moderator:Beheerders
Zadel nr. 2 naar de haaien. Doorgezakte rails. Is zoiets nog te vervangen of recht te buigen? Of kan het zadel zo de prullebak in?
Re:doorgezakt zadel
hier thuis al verschillende (mtb) zadels terug moeten buigen (gelukkig niet die van mij) en dat lukte wel aardig en zijn nog steeds goed. Dus ik zou zeggen probeer het eerst en als t niet gaat of niet stand houdt dan kun je altijd nog een nieuwe kopen...
ik heb laatst het deck van mijn zadel (Fisik Nisene) gebroken, en zowaar, er bleek garantie op te zitten. Het was dan ook gebeurt tijdens een XC tocht. Iig heb een nieuwe gekregen, misschien het proberen waard?
Heb dit ook geregeld. Maar ik denk dat een Flite niet helemaal een optimale combinatie is met m"n gewicht...
Als je meer dan 85Kg weegt zakken de lichte zadels na verloop van tijd allemaal door.
Oz
Als je meer dan 85Kg weegt zakken de lichte zadels na verloop van tijd allemaal door.
Oz
-
sdg freestyle zadel kope , al meer als een jaar nix aan..
Gewoon die WTB DH zadels aanschaffen, erg stevig, goede looks en niet al te groot zodat het je bike verneukt ofzo. Ze zitten nu standaard op heel veel FR-DH bikes geloof ik...