marathon race óf reba team u-turn
Moderator:Beheerders
Ik wil een nieuwe vork kopen voor m'n 2003 S-WORKS HT maatje XL. Ik rij voornamelijk XC in NL, maar ga in de zomer af en toe touren in oostenrijk. Nu is het zo dat de RS een u-turn heeft, wat wel lekker is dat ik in NL de vork gewoon op 85mm kan laten staan en in oostenrijk een langere travel kan gebruiken.
Aan de andere kan hoor ik ook dat marzocchi's heel weinig onderhoud nodig hebben en zonder er iets aan te doen makkelijk een paar jaar goede prestaties blijven leveren.
Wie O wie heeft ervaringen met één of beide vorken???
Ik kan de vorken trouwens voor zo'n 375 euro kopen, beide nieuw met bon.
Aan de andere kan hoor ik ook dat marzocchi's heel weinig onderhoud nodig hebben en zonder er iets aan te doen makkelijk een paar jaar goede prestaties blijven leveren.
Wie O wie heeft ervaringen met één of beide vorken???
Ik kan de vorken trouwens voor zo'n 375 euro kopen, beide nieuw met bon.
- Xircuit
- Contacteer:
Kiezen tussen 2 super vorken, dat in ieder geval. Ik rijd nu één maand met z'on Reba Team UT en dat bevalt uitstekend. Hij is erg soepel en dempt prachtig. Ik was erg onder de indruk toen ik met deze vork ging rijden. In vergelijking tot een Fox F100 RL moet ik zeggen dat de Reba ik de betere vind en ik kan hem je alleen maar aan raden. Poplock met afstandbediening op het stuur is ook erg prettig. U-turn is ook handig.
Een Zocchi Marathon is natuurlijk wat exclusiever, en hij kan zeker mee met de Reba qua werking/demping. Verder heb ik de ervaring met Marzocchi dat ze erg duurzaam en onderhouds vriendelijk zijn.
Een Zocchi Marathon is natuurlijk wat exclusiever, en hij kan zeker mee met de Reba qua werking/demping. Verder heb ik de ervaring met Marzocchi dat ze erg duurzaam en onderhouds vriendelijk zijn.
Ich Heisse Super Fantastisch!
Exact dezelfde ervaring als Xircuit!
Ik zou persoonlijk zelf voor de Reba gaan. Niet omdat ik hem ook heb, maar omdat ik de eigenschappen van de RS net subliemer vind dan de zocchi.
Ik ben zelf niet zo fan van zocchi, omdat de veereigenschappen mij niet helemaal liggen, ik kreeg hem toendertijd niet goed ingesteld.
Een RS juist wel..
En in de S-works HT is het ook wel mooi om lekker met je pop-lock te kunnen rijden he...
Ik zou persoonlijk zelf voor de Reba gaan. Niet omdat ik hem ook heb, maar omdat ik de eigenschappen van de RS net subliemer vind dan de zocchi.
Ik ben zelf niet zo fan van zocchi, omdat de veereigenschappen mij niet helemaal liggen, ik kreeg hem toendertijd niet goed ingesteld.
Een RS juist wel..
En in de S-works HT is het ook wel mooi om lekker met je pop-lock te kunnen rijden he...

Tja, het is maar net de vraag, heb je die extra vering nodig. Zelf zou ik ook voor de Reba gaan. Spreekt me wat meer aan dan Zocchi.
Zelf rij ik met een Fox RLT. Ook daar kan ik alleen maar lovend over zijn. Heerlijke vork. Maar pop-lock zou wel handig zijn.
mzzl
Gene
Zelf rij ik met een Fox RLT. Ook daar kan ik alleen maar lovend over zijn. Heerlijke vork. Maar pop-lock zou wel handig zijn.
mzzl
Gene
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!