Gary Fisher MT TAM

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Fisher 314
Gary Fisher MT TAM

Bericht door Fisher 314 » do jan 25, 2007 10:15 am

Wil alles weten over Fishers MT TAM, fotos, techn. spec, bouwj, gebruiksdoel comp. of vrijetijd, enz...
Er is op Fishers site niet veel terug te vinden.
Heb nu zo'n frame via internet gekocht van garantiegeval (frame in matzwart bijna zonder stickers)
Wil die nu opbouwen voor MTB gebruik met starre vork (reeds carbotech besteld)
Schiet de suggesties maar af ! :)
No risk no fun

Erikje

Bericht door Erikje » do jan 25, 2007 10:57 am

Weet jij toevallig welk bouwjaar? Matzwart is geen originele kleur naar mijn bescheiden mening.... 29'er I presume?

Erikje

ott

Bericht door ott » do jan 25, 2007 10:59 am

Ik zou zelf eerst beter zoeken :oops:
Op de fisher site kun je ook oude modellen bekijken, emn op mtbr.com is er over die fiets vast wel een review
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

Erikje

Bericht door Erikje » do jan 25, 2007 11:43 am

http://www.archive.org/web/web.php

Kan ook soms handig zijn...

Erikje

Grobbebol

Bericht door Grobbebol » vr jan 26, 2007 10:07 pm

Erikje schreef:Weet jij toevallig welk bouwjaar? Matzwart is geen originele kleur naar mijn bescheiden mening.... 29'er I presume?

Erikje
Garantie frame...worden soms in enkel kleur met losse transfers geleverd ipv originele kleur...

Erikje

Bericht door Erikje » za jan 27, 2007 8:44 am

Grobbebol schreef:
Erikje schreef:Weet jij toevallig welk bouwjaar? Matzwart is geen originele kleur naar mijn bescheiden mening.... 29'er I presume?

Erikje
Garantie frame...worden soms in enkel kleur met losse transfers geleverd ipv originele kleur...
Heb ik ook eerder gezien, het zijn "oude" frames die retour gekomen zijn met lakschades. Die gaan dan naar de moffelaar en hoppah, nieuw garantie frame..... Maar goed, meer info van Fisher 314 zou leuk zijn, wel posten en dan niet meer reageren is ook niet de bedoeling, kan ik net zo goed het topic sluiten (én die andere 2 van hem).

Erikje

Grobbebol

Bericht door Grobbebol » za jan 27, 2007 8:12 pm

Nee, worden niet gemoffeld hoor, zijn echt gespoten en vervangingsframes uit de US. Die zijn niet hier verkrijgbaar via Fisher in Nederland, alleen als een bestaand frame niet meer in de kleur kan worden gemaakt wordt dit geleverd. Misschien niet mooi maar wel origineel cq apart... :roll:

Erikje

Bericht door Erikje » za jan 27, 2007 8:18 pm

Ze kunnen beter moffelen want de lakkwaliteit is echt slecht... en niet alleen van zwarte...

Erikje

Plaats reactie