Marzocchi DJ3 of AM3
Moderator:Beheerders
hey,
Ik zoek een nieuwe vork voor mijn garry fisher mullet deze 2 zitten onder de 200€ weet iemand anders nog leuke vorken voor deze fiets?
En weet iemand hoeveel veerweg mijn frame max mag hebben want dat kan ik nergens vinden.
Groetjes, Jordi
Ik zoek een nieuwe vork voor mijn garry fisher mullet deze 2 zitten onder de 200€ weet iemand anders nog leuke vorken voor deze fiets?
En weet iemand hoeveel veerweg mijn frame max mag hebben want dat kan ik nergens vinden.
Groetjes, Jordi
Even verplaatst naar onderdelen, dat is ook wat je zoekt.
Je Mullet wordt met een 100mm vork standaard uitgerust, namelijk de splice.
Ik zoek je even op wat de inbouwhoogte is van die vork, dan kun je daar rekening mee houden op je verdere zoektocht.
Edit: zoeken, zoeken, zoeken, en nog niks vinden.
Persoonlijk in eerste reactie zou ik voor de AM3 gaan, omdat deze ook past bij het gebruik van je fiets. De DJ lijkt me niet echt een vork die bij je bike past.
Ik laat het even over aan iemand die ervaring heeft gehad met de Splice.
Je Mullet wordt met een 100mm vork standaard uitgerust, namelijk de splice.
Ik zoek je even op wat de inbouwhoogte is van die vork, dan kun je daar rekening mee houden op je verdere zoektocht.
Edit: zoeken, zoeken, zoeken, en nog niks vinden.
Persoonlijk in eerste reactie zou ik voor de AM3 gaan, omdat deze ook past bij het gebruik van je fiets. De DJ lijkt me niet echt een vork die bij je bike past.
Ik laat het even over aan iemand die ervaring heeft gehad met de Splice.
Hey, me vork is 70cm van me QR tot me onderkant van me balhoofd(dat is toch de inbouwlengte lijkt mij)
weet iemand waar ik de inbouwlengte van die AM3 en die DJ3 kan vinden?
en mijn voorkeur gaat ook uit naar de AM3 maar heb geen zin dat het zo'n Halrley word en kan die ook wel een stootje hebben die vork?
weet iemand waar ik de inbouwlengte van die AM3 en die DJ3 kan vinden?
en mijn voorkeur gaat ook uit naar de AM3 maar heb geen zin dat het zo'n Halrley word en kan die ook wel een stootje hebben die vork?
Inbouwhoogte kun je terug vinden op de site van Marzocchi http://www.marzocchi.com/Template/listS ... K&Sito=mtb even juiste vork opzoeken en je hebt de inbouwhoogte.
Rik
Rik
My bikes:
EN - Trek Slash 8 - 27,5" (2015)
XC/AM - Trek Stache 9 - 29+ (2016)
4X/pumptrack - Dartmoor Phantom (2013)
EN - Trek Slash 8 - 27,5" (2015)
XC/AM - Trek Stache 9 - 29+ (2016)
4X/pumptrack - Dartmoor Phantom (2013)