bmx wielen bouwen

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
K.J.
bmx wielen bouwen

Bericht door K.J. » vr aug 22, 2008 6:51 pm

Hallo, ik wil graag een eigen race bmx op gaan bouwen en ik ben nu op zoek naar mooie wielen...
Bij de olympische spelen reed Mike Day op witte Sun Envy velgen die ik erg mooi vind, maar ik weet niet of die in nederland te vinden zijn. Ook wil ik er liever niet meer aan 200 euro aan uit geven, dat is dus voor spaken, velgen en naven....
Als jullie tips hebben waar ik mooie onderdelen kan kopen die binnen mijn budget passen dan hoor ik het graag!
Ik heb een voorkeur voor witte velgen met een voorwiel zonder remvlak, maar als jullie iets beters hebben wat er anders uit ziet vind ik dat ook niet erg.
uiterlijk is ook niet alles natuurlijk

Cheeta

Bericht door Cheeta » vr aug 22, 2008 7:18 pm

Vraag eens bij Meybo...

Leveren in ieder geval Sun velgen tegen schappelijke prijzen, komen m'n Rhyno Lites voor de BMX ook vandaan. Wanneer ze in EU niet te krijgen zijn kun je ze altijd nog wel bij Amerikaanse postorders bestellen, als Dans Comp, AmericanCycleExpress, etc...

Naven lopen trouwens ook nog wel in de papieren...

DannyD
Contacteer:

Bericht door DannyD » vr sep 19, 2008 6:49 pm

Hey ik heb zelf de Sun Rhyno Lite Welded zijn ook erg mooie en lichte velgen en toevallig ook wit. ik heb ook nog een setje alex velgen liggen met specialized sealed naven en nog een hoop andere onderdelen voor een race bmx waar je een mooi fietsje mee kunt op bouwen. PM maar mocht je nog vragen of intresse hebben.

mvg,

Danny Disseldorp
Je mag pas klagen als je weet hoe goed het is.

Plaats reactie