Boxxer 2010
Moderator:Beheerders
iemand een idee wanneer deze op de markt komen?
Waarschijnlijk vind je nu alleen nog maar adviesprijzen en de webshops zullen hopelijk snel korting gaan geven.
Heb je toevallig prijzen in euros gevonden of alleen GBP?
beetje offtopic. Weet niet of iemand anders het ook is opgevallen maar een hoop dingen bij CRC zijn een stuk duurder geworden. Weet niet of het door de stand van de GBP komt of dat fietsonderdelen zowieso duurder zijn geworden. Want ik had al wat geruchten gehoord van 20% prijsstijgingen bij een hoop merken.
Voorbeeldje, SDG zadelpen en zadel combi eerst 55euro, weekje later 90 euro.
Saint crank 120 euro en nu 160euro.
Avid Elixir set 270 euro en nu 350.
beetje offtopic. Weet niet of iemand anders het ook is opgevallen maar een hoop dingen bij CRC zijn een stuk duurder geworden. Weet niet of het door de stand van de GBP komt of dat fietsonderdelen zowieso duurder zijn geworden. Want ik had al wat geruchten gehoord van 20% prijsstijgingen bij een hoop merken.
- Jean-Pierre
-
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
Dit merkte ik idd ook, ik was voor een complte aanbesteding 140 eu kwijt , 3 dagen erna in me watchlist , verdubbeld!!Djamgils schreef:Waarschijnlijk vind je nu alleen nog maar adviesprijzen en de webshops zullen hopelijk snel korting gaan geven.
http://bike-components.de/catalog/Speci ... +20mm+2010
1300euro voor de nieuwe Boxxer World Cup. Vind ik op zich nog meevallen. Had eerder 1500 of hoger verwacht.
1300euro voor de nieuwe Boxxer World Cup. Vind ik op zich nog meevallen. Had eerder 1500 of hoger verwacht.
dat is altijd zo geweest.
Ze staan nu ook bij Chainreaction:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=35000
verwacht eind Mei.
edit: mtnrider was me voor. En het is mei
Ze staan nu ook bij Chainreaction:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=35000
verwacht eind Mei.
edit: mtnrider was me voor. En het is mei

Laatst gewijzigd door Chmod op di feb 17, 2009 9:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
alain schreef:Volgens Dirt kon je als otto normalo evengoed de Team nemen
HOHOHO.....Hier op DP lauter PROFI'S,onthoud dat nou eens een keer a.u.b......!!!
Die extra grammen gaan je op een weekje DH-en in de Alpen echt wel minimaal een paar seconden kosten,en dat wil je NIET.....

THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
- Jean-Pierre
I just lolled!illuminatastigmata schreef:alain schreef:Volgens Dirt kon je als otto normalo evengoed de Team nemen
HOHOHO.....Hier op DP lauter PROFI'S,onthoud dat nou eens een keer a.u.b......!!!
Die extra grammen gaan je op een weekje DH-en in de Alpen echt wel minimaal een paar seconden kosten,en dat wil je NIET.....
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Hele chille gasten van die winkel, super behulpzaam.Djamgils schreef:http://bike-components.de/catalog/Speci ... +20mm+2010
haha, jij zit waarschijnlijk ook op mtbr onder deze naam. Er is een tijd de grap geweest of een boxxer naar 178mm verlaagd kon worden. William42 dacht dat jij die grap weer tevoorschijn toverde en daarom reageerde hij zo.no one schreef:Weet iemand toevallig of die 2010 Boxxer Race te verlagen is? Dus van 200mm naar iets van ongeveer 180mm?
Zo goed als iedere vork kan verlaagd worden met wat creativiteit. Maar waarom zou je dat willen?
voor wat voor frame is het dan?
Volgens mij kun je in plaats van hem statisch te verlagen net zo goed met meer sag rijden. Dan heb je dynamisch vergelijkbaar gedrag met een verlaagde vork lijkt me.
Tenzij je het uiterlijk van de nieuwe Boxxer mooier vindt kun je volgens mij beter een oude boxxer in de uitverkoop kopen dan een nieuwe Race.
De nieuwe race heeft namelijk hetzelfde binnenwerk als een oude race.
Volgens mij kun je in plaats van hem statisch te verlagen net zo goed met meer sag rijden. Dan heb je dynamisch vergelijkbaar gedrag met een verlaagde vork lijkt me.
Tenzij je het uiterlijk van de nieuwe Boxxer mooier vindt kun je volgens mij beter een oude boxxer in de uitverkoop kopen dan een nieuwe Race.
De nieuwe race heeft namelijk hetzelfde binnenwerk als een oude race.