Re:Verdeler Rockshox
Moderator:Beheerders
Ik had de prijs uit een Bike Workshop.
Maarruh, wat denk je dat een originele kost? Idd, 50 Euro per stuk (is mij verteld toe ik ze besteld had.)
Erikje
Maarruh, wat denk je dat een originele kost? Idd, 50 Euro per stuk (is mij verteld toe ik ze besteld had.)
Erikje
-
Erikje schreef:
Ik had de prijs uit een Bike Workshop.
Erikje
dusss, origineel 2 stuks 100 euro, kloon bij onze oosterburen 2 stuks 69 euro en nog beter ook? plastic>alu, toffe gasten bij vertex........... dus gezellig shoppen bij onze buren loont nogal de moeite, maar daar waren we al langer achter ;D
100 pleuro voor twee van die knt knopjes!!!!!!!!!
Ik had gedacht een eurotje of 30.-
Iemand interresse voor een Judy sl zonder knopjes? Ruilen voor een Magura Ronin?? ;D
Boh ik ga me eens goed bedenken of de me vork dat waard is. Maaruh
Ik had gedacht een eurotje of 30.-
Iemand interresse voor een Judy sl zonder knopjes? Ruilen voor een Magura Ronin?? ;D
Boh ik ga me eens goed bedenken of de me vork dat waard is. Maaruh
Heb je al eens gekeken bij Rose versand in Duitsland?
Die heeft zo"n dik "neckerman" boekwerk met daarin allerlei onderdelen!
Misschien ook wel die steldoppies de jij moet hebben!
En ver is het ook niet.. Bocholt (net over de grens bij Arnhem).
Suc6 ermee!
grtz Stefan
Die heeft zo"n dik "neckerman" boekwerk met daarin allerlei onderdelen!
Misschien ook wel die steldoppies de jij moet hebben!
En ver is het ook niet.. Bocholt (net over de grens bij Arnhem).
Suc6 ermee!
grtz Stefan
Neem maar van mij aan dat Rose versand ze niet heeft.
Ik ga ze proberen te krijgen via die ene site. M"n lbs kende de site en vond het een goed idee. Dus mensen bedankt ik ga dinsdag even langs mijn lbs want daar ligt mijn vork plus dopje. Even de maten opnemen en bestellen maar.
mzzl
Gène
Ik ga ze proberen te krijgen via die ene site. M"n lbs kende de site en vond het een goed idee. Dus mensen bedankt ik ga dinsdag even langs mijn lbs want daar ligt mijn vork plus dopje. Even de maten opnemen en bestellen maar.
mzzl
Gène
Ik heb net een mailtje gestuurd naar de heren van reset-racing. Ik ben benieuwd of ik de dopjes snel in huis heb.
mzzl
Gène
mzzl
Gène
Na een hevige hersen breuk over welke doppen ik nodig heb ik een faktuur gekregen. Hiermee kan ik mijn dopjes aan schaffen!!!
Kosten? 78.90 euro"s Ups import van Duitsland.
tja soms zit ut mee en anders gaat het helemaal fout.
Rock shox heeft aan haar kant nog niks laten horen.
Ik krijg als het goed is de goede dopjes.
Bedankt voor de tip
mzzl
Gène
Kosten? 78.90 euro"s Ups import van Duitsland.
tja soms zit ut mee en anders gaat het helemaal fout.
Rock shox heeft aan haar kant nog niks laten horen.
Ik krijg als het goed is de goede dopjes.
Bedankt voor de tip
mzzl
Gène
het schijnt dat AGU (Alkmaar) de nieuwe verdeler van Rock Shox & Sram word.
dusssss©
dusssss©
@gene....
Misschein een onnozzele vraag...maar ik kon niet goed uit jou posts achterhalen welke vork model jij hebt....
Geef me een type.....en misschein kan ik iets nuttigs melden....work a bit of magic...
ride hard,
PDLX
Misschein een onnozzele vraag...maar ik kon niet goed uit jou posts achterhalen welke vork model jij hebt....
Geef me een type.....en misschein kan ik iets nuttigs melden....work a bit of magic...
ride hard,
PDLX
BOSS schreef:
dusssss©
klopt is als het goed is sinds vdaag nieuwe verdeler
hopen dat die gasten een beetje op voorraad nemen en kunnen sleutelen
Geweldig nieuws uit duitsland!!!!!
De dopjes zijn aan gekomen en het zijn ook nog eens de goeie. Gewelidge service tn op zichte van Rockshox. Aleen een beetje duur
Nou ja je kan niet alles hebben. Ik heb nou wel twee hele mooie dopjes met afdichtingsringetjes.
Ik heb de vork nog niet gemonteerd, want ik wacht tot het voorjaar als hij zijn grote beurt krijgt.
Ik had een orginele Rock shox JUDY SL uit 2001 nou heb ik een Reset getunede Rockshox Judy sl uit 2001.
geweldig!!
bedankt voor de tips
mzzl
Gène
De dopjes zijn aan gekomen en het zijn ook nog eens de goeie. Gewelidge service tn op zichte van Rockshox. Aleen een beetje duur

Nou ja je kan niet alles hebben. Ik heb nou wel twee hele mooie dopjes met afdichtingsringetjes.
Ik heb de vork nog niet gemonteerd, want ik wacht tot het voorjaar als hij zijn grote beurt krijgt.
Ik had een orginele Rock shox JUDY SL uit 2001 nou heb ik een Reset getunede Rockshox Judy sl uit 2001.
geweldig!!
bedankt voor de tips
mzzl
Gène
klopt is als het goed is sinds vdaag nieuwe verdeler
hopen dat die gasten een beetje op voorraad nemen en kunnen sleutelen
Dat is maar de vraag, tot nog toe sturen ze nieuwe vorken toe als er een vork stuk is (Mozo) maar misschien...
Wat betreft de voorraad heb ik er meer vertrouwen in dan bij Vertex.
BOSS schreef:
dusssss©
Klopt helemaal. Alleen schiet daar de consument niet veel mee op, AGU is namelijk net zo"n k*tbedrijf.
-
"Volgens mij gaat Agu Alkmaar Rockshox importeren.