Achterbrug van een kona stab loskrijgen
Moderator:Beheerders
Hoi,
Weet iemand hoe je ik de inbusschroef van de achterbrug van m"n kona stab loskrijg ? Hij lijkt namelijk moervast te zitten. En ik heb behoorlijk wat kracht gezet. Maar ik ben bang dat als ik door ga, het inbusgat dol draai.
Hier is een foto van het geval:
]]http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... 447497[url][/url]
Weet iemand hoe je ik de inbusschroef van de achterbrug van m"n kona stab loskrijg ? Hij lijkt namelijk moervast te zitten. En ik heb behoorlijk wat kracht gezet. Maar ik ben bang dat als ik door ga, het inbusgat dol draai.
Hier is een foto van het geval:
]]http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... 447497[url][/url]
Re:Achterbrug van een kona stab loskrijgen
ziet er uits als torx???
Faxmulder schreef:
ziet er uits als torx???
Dat zal wel komen omdat ie em niet loskrijgt denk ik.
Ik zou sowieso even naar Kona mailen om te vragen hoe je t t beste kan doen, zeker weten welke kant op moet draaien etc.
Duckrip schreef:
[Faxmulder schreef:
ziet er uits als torx???
Dat zal wel komen omdat ie em niet loskrijgt denk ik.
Ik zou sowieso even naar Kona mailen om te vragen hoe je t t beste kan doen, zeker weten welke kant op moet draaien etc.
Oke, ik heb mijn vraag gedropt bij kona. Even kijken wat ze zeggen. Bedankt voor de tip

Een nachtje flink in de WD40 zetten.
Als je de bout niet meer vertrouwd kan je contactvloeistof halen, (nee dat is niet voor lenzen) dat is een vloeistof van ik meen Loctite die ervoor zorgt dat je goeie grip hebt tussen bout en sleutel.
En uiteraard goed gereedschap gebruiken, liefst een sleutel met geharde punt.
Als je de bout niet meer vertrouwd kan je contactvloeistof halen, (nee dat is niet voor lenzen) dat is een vloeistof van ik meen Loctite die ervoor zorgt dat je goeie grip hebt tussen bout en sleutel.
En uiteraard goed gereedschap gebruiken, liefst een sleutel met geharde punt.
volgens mij is het ook gewoon een torx
-
- Contacteer:
en geen schroef maar een bout...
Nou, ik heb "m eindelijk los. Het is inderdaad een torx. Maar er zit geen schroefdraad op ofzo. Het is gewoon een as die je eruit kan tikken. Kan ik eindelijk beginnen met m"n frame te spuiten.