Saint schijf? wat the fuck?

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
ott
Saint schijf? wat the fuck?

Bericht door ott » wo apr 11, 2007 6:22 pm

Ik heb bij een winkel een wiel laten vlechten met een saint naaf.
(ging nog een hoop mis, ander velg, sleutel voor de naaf bestellen, verkeerde kleur nippels en niet aan de prijsafspraak gehouden maar daar gaat het even niet om)

Toen ik het wiel terug kreeg zat er een flinke slag in de schijf. :evil:

Hier ging ik niet mee accoord en ze zouden dit oplossen.

Kreeg ik net een telefoontje dat ze de schijf rechtgebogen :? hebben. Kan dat zomaar wordt ie wel helemaal recht en krijg je dan geen metaalmoeiheid of haarscheurtjes :swear:
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

BLRacing

Re: Saint schijf? wat the fuck?

Bericht door BLRacing » wo apr 11, 2007 7:41 pm

ott schreef: Kreeg ik net een telefoontje dat ze de schijf rechtgebogen :? hebben.
Als ik jou was zou ik mijn geld terugvragen en als de sodebliksem een andere winkel zoeken. Dit zijn werkelijkwaar prutsers, dat mag duidelijk zijn.
Dat ze uberhaupt het lef hebben om jou op te schepen met een kromme schijf is bij de beesten af. Tis dat ze nog even het "goede nieuws" doorbellen maar anders zat je er nu mee. Welke winkel is het dan als ik vragen mag?

me

Bericht door me » wo apr 11, 2007 8:26 pm

Damn man, als je de schijf terug rechtbuigt is het nooit meer 100% recht!
Dus meer kans op aanlopen enzo.

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » do apr 12, 2007 7:01 am

Idd krijg je nooit elemaal recht !
Kheb het zelf ook voorgehad na een crash in winterberg , eb ze laten ' rechten' en nu sleept ze nog een beetje , vrij irritant !
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » vr apr 13, 2007 11:12 am

als je je erop teolegt kan je ze wel "recht"krijgen zonder dat ze aanloopt door gewoon voorzichtig de schijf terug te plooien maar echt rect-recht zal hij idd nooit meer zijn.
Ook kan je ms de schijf is een paar uurtjes in de vriezer steken... Dan zou hij ook al wat rechter moeten zijn (metaal krimpt)
grtz

N I E L S

Bericht door N I E L S » vr apr 13, 2007 6:18 pm

crazyfuck schreef: Ook kan je ms de schijf is een paar uurtjes in de vriezer steken... Dan zou hij ook al wat rechter moeten zijn (metaal krimpt)
grtz
Ja natuurlijk, dan springt ie uit zichzelf weer recht. :o Geloof je het zelf?

Het is afhankelijk van de grootte en de plaats van de knik of hij terug te buigen is. Als je eraan begint, werk voorzichtig met een kleine baco en blijf goed kijken waar de knik zit.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Plaats reactie