Brum. schreef:
Wel mooi speelgoed, heb je nog meer foto's mn vd behuizing? Binnenkort heb ik eindelijk ook een 'echte' behuizing...
U vraagt wij draaien! (woordgrapje!)
Dit zijn foto's van de extra behuizing die ik laten maken heb op mijn oude technische school... Ze zijn niet perfect volgens tekening maar de belangrijke stukken zijn op maat en het kost niets!

De achterkant zonder de nodige gaten, zo blijven de opties open naar schakelaars en kabelverbindingen. volgende lamp wordt iig eentje met de voedingskabel vast aan. Deze koppeling is dik en neemt redelijk wat plaats in in de behuizing en waarvoor dient ze? Niet te veel vrees ik.

De voorkant van de behuizing met links de heatsink waar de PCB met de leds op zit geplakt. Om het oppervlak tussen de heatsink en de behuizing zo groot mogelijk te maken schuift hij achteraan tegen de dikke rand ook nog eens aan. Met de nodige koelpasta gaat de hitte als het goed is mooi naar buiten (dat moet de tijd nog uitwijzen!)

Met de heatsink op zijn plaats is de diepte net genoeg om alles met ring vooraan op zijn plaats te persen (lengte van de heatsink met de pcb en de optic is 0,2mm langer dan de voorziene ruimte.)
en als laatste een linkje naar de pdf met de tekening:
PDF-downloaden
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!