jow,
Ik heb vandaag mn saint cranks toegestuurd gekregen, maar nu blijkt er in de rechtercrank geen insert met schroefdraad te zitten om de pedaal te monteren. Kan ik dit insert-dingetje los kopen en monteren? of moet dat terug naar de fabriek?
thx
saint cranks
Moderator:Beheerders
In de exploded view van de Saint crankarm (type 805) staat het schroefdraad gedeelte voor de pedalen niet apart aangegeven. Daaruit kun je opmaken dat het onderdeel niet los te krijgen is. Alleen de ring die tussen crank en pedaal zit is los te bestellen. In dat geval terugsturen dus.
(toch vreemd, want ik kan me herinneren dat bij de introductie van Saint en ook Hone de verwisselbare draad voor de pedalen als feature werd gebruikt)
(toch vreemd, want ik kan me herinneren dat bij de introductie van Saint en ook Hone de verwisselbare draad voor de pedalen als feature werd gebruikt)
Ik dacht niet dat die cranks echt een verwisselbare schroefdraad hebben, enkel een stalen ring waar de pedaal tegen komt om beschadiging van de crank tegen te gaan bij (de)monteren van de pedalen.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be