onderhoud PIKE
Moderator:Beheerders
Hallo menschen,
Ik heb een RS pike u-turn race uit 2006.
Nu, normaal fiets ik dagelijks met mijn bike, maar nu heb ik 1 maand lang niet kunnen bike. Vandaag toen ik even de vering indrukte, en toen hij terug kwam, hoorde ik een geluid. Het klonk meer alsof het stroef ging van binnen.
Komt dit omdat hij langer dan normaal niet is gebruikt? Of moet hij gewoon een onderhoudsbeurt hebben?
BVD! Maarten
Ik heb een RS pike u-turn race uit 2006.
Nu, normaal fiets ik dagelijks met mijn bike, maar nu heb ik 1 maand lang niet kunnen bike. Vandaag toen ik even de vering indrukte, en toen hij terug kwam, hoorde ik een geluid. Het klonk meer alsof het stroef ging van binnen.
Komt dit omdat hij langer dan normaal niet is gebruikt? Of moet hij gewoon een onderhoudsbeurt hebben?
BVD! Maarten
Ik heb het vermoeden dat je rebound instelling dicht staat (op zijn langzaamst) dan moet de olie terug door een kleinere opening en dat maakt een zuigend geluid.
Niets ernstigs. Het is wel normaal dat je je vork die je regelmatig gebruikt 1 X per jaar laat nakijken en servicen. Bij Agu doen ze dit snel en fantastisch.
Niets ernstigs. Het is wel normaal dat je je vork die je regelmatig gebruikt 1 X per jaar laat nakijken en servicen. Bij Agu doen ze dit snel en fantastisch.
Na regen komt zonneschijn
-
- Contacteer:
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk qua verzending ?Faxmulder schreef:TFT is snel!
ALS ze tijd hebben om hem te ontvangen.
Dan kan het in paar dagen geregeld hebben.
ontvangen, servicen en verzenden kan in principe op dezelfde dag.
Kwestie van ff op de site kijken/bellen.
Moet je dan gwn naar de post gaan , vork als paketje opsturen en klaar , off ?
yep,
Staat allemaal op de site beschreven hoe ze het graag ontvangen.
Ik heb hem gewoon in bubblewrap gerold, nette doos erom heen, adres label erop en naar het postkantoor. Of via je werk laten opsturen
Ik heb geen ervaring met het verzenden via de nederlandse post. Maar als pakket zou het volgens mij prima moeten verlopen.
Staat allemaal op de site beschreven hoe ze het graag ontvangen.
Ik heb hem gewoon in bubblewrap gerold, nette doos erom heen, adres label erop en naar het postkantoor. Of via je werk laten opsturen

Ik heb geen ervaring met het verzenden via de nederlandse post. Maar als pakket zou het volgens mij prima moeten verlopen.